Статті

Офіс, що відповідає європейським стандартам

У Міжрегіональному головному управлінні Міндоходів — Центральному офісі з обслуговування великих платників відбулося засідання «круглого столу» на тему «Операційне об’єднання митної та податкової служби: актуальні питання».


У засіданні взяли участь керівники Центрального офісу, фахівці Департаменту митної справи Міністерства доходів і зборів України та представники великого бізнесу.

За словами Ігоря Процая, заступника начальника Центрального офісу, зосередження всіх функцій, пов’язаних з адмініструванням податкових і митних платежів, у межах єдиної структури — це шлях, обраний більшістю провідних країн світу, яким нині крокує й Україна.

«Пріоритети нашої роботи спрямовано на покращення умов для великого бізнесу: вдосконалення системи адміністрування, якісне обслуговування платників з використанням новітніх технологій, спрощення документообігу, мінімум затрат часу представниками бізнесу при контактах з державними структурами і максимум — на основну діяльність. При цьому ми враховуємо європейські стандарти регулювання підприємницької діяльності», — повідомила заступник начальника Центрального офісу Лариса Гнатко.

На завершення «круглого столу» відбувся конструктивний діалог між платниками та фахівцями щодо реорганізаційних аспектів об’єднання. Великі платники зазначили, що абсолютно впевнені у створеному відомстві: Міндоходів України забезпечить сприятливі умови для прискорення товарообігу через митний кордон України.

Алкогольні напої, і не тільки

За ініціативою Центрального офісу відбулася зустріч представників пивної галузі з керівництвом Центрального офісу, а також з фахівцями Міндоходів України.

Під час зустрічі обговорено законопроект, яким передбачено визнати пиво солодове алкогольним напоєм і маркувати його марками акцизного податку. Наразі пиво не вважається алкогольним напоєм, і його виробництво та обіг не підлягають ліцензуванню.

Конструктивний діалог, під час якого було висловлено ґрунтовні зауваження та аргументи кожної зі сторін, сприятиме налагодженню порозуміння між владою та бізнесом. Як зазначив керівник Центрального офісу Сергій Степенко, розумні люди завжди знайдуть шлях до вирішення будь-яких питань. До того ж начальник Міжрегіонального головного управління Міндоходів зауважив, що вже наступного дня відбудеться установче засідання Інвестиційної ради, під час якого планується обговорити нагальні питання реформування пивної галузі.

Нагадаємо, що цей консультативно-дорадчий орган створено з метою стимулювання інвестиційної діяльності в Україні. До складу Ради з питань стимулювання інвестицій та підприємницької діяльності, створеної при Міністерстві доходів і зборів України, увійшли представники великого бізнесу, суспільно-політичних, а також міжнародних організацій.

Підсумки роботи податкової міліції м. Донецька за п’ять місяців поточного року

У результаті проведених головним відділом податкової міліції (далі — ГВПМ) СДПІ по роботі з великими платниками податків у м. Донецьку заходів з початку 2013 р. до держбюджету надійшло 105,3 млн. грн.

За матеріалами ГВПМ до Єдиного реєстру досудових розслідувань внесено 16 повідомлень про вчинені кримінальні правопорушення, з них 9 — за частиною третьою ст. 212 Кримінального кодексу України («Ухилення від сплати податків, зборів (обов’язкових платежів) в особливо великих розмірах»). Встановлена сума збитків унаслідок кримінальних правопорушень, облікованих у поточному році, становить 41,7 млн. грн., фактично відшкодовано нанесених державі збитків на суму 6 млн. грн.

Зменшено неправомірно заявлений до відшкодування ПДВ на суму 1,9 млн. грн.

По лінії контролю за витратами держбюджету за матеріалами ГВПМ установлено шість фактів порушення чинного податкового законодавства, з них два — ухилення від сплати податків на суму 5,1 млн. грн. при здійсненні сумнівних операцій підприємствами державного сектора економіки під час проведення тендерних закупівель.

Персоніфікація РРО — всім і кожному

Нещодавно в Міжрегіональному головному управлінні Міндоходів — Центральному офісі з обслуговування великих платників  відбувся семінар для представників великого бізнесу. Під час проведення семінару було розглянуто питання практичного використання касової техніки «по-новому» — із формуванням касової стрічки в електронному вигляді, а також подання звітності про використання РРО в електронній формі. У роботі семінару взяли участь начальник відділу контролю за проведенням розрахункових операцій Міністерства доходів і зборів України Павло Сидоров, керівництво та провідні фахівці Центрального офісу, запрошені працівники центрів сервісного обслуговування.

Найкращим доказом актуальності заходу є велика кількість платників, що взяли участь у його проведенні, — майже всі клієнти Центрального офісу, що використовують у своїй роботі РРО.

Відкриваючи семінар, перший заступник начальника Центрального офісу Марина Дєдушева повідомила про чисельні переваги нового сервісу, зокрема про створення комфортніших умов для платників. «Формування контрольної стрічки в електронному вигляді дасть змогу заощаджувати кошти на її друкування та зберігання, а звітування в електронній формі попередить значну кількість перевірок», — зауважила вона. Марина Володимирівна порадила підприємцям не чекати останнього дня, а привести свою касову техніку у відповідність з вимогами чинних нормативно-правових актів.

Під час проведення заходу учасники отримали кваліфіковані відповіді на поставленні запитання. У свою чергу генеральний директор ТОВ ЦСО «Київський регіональний центр» висловив подяку фахівцям Центрального офісу за плідну співпрацю.


Тетяна ЧЕРНИШ,
головний державний ревізор-інспектор,
та Юлія НАКАЗНА,

головний державний інспектор Інформаційно-комунікаційного управління
Міжрегіонального головного управління Міндоходів

Центрального офісу з обслуговування великих платників

«Гарячі лінії»

Дата: 5 вересня, Четвер
Час проведення: з 14:00 до 16:00
Контактний номер: (044) 501-06-42