Новини

«Електронний кабінет» платника податків чекає на відвідувачів

Новий сервіс Міндоходів України — «електронний кабінет» платника податків розпочав роботу в тестовому режимі. Першими ознайомитися з можливостями сервісу зможуть великі платники податків, а надалі він буде доступним для всіх категорій платників.


«Електронний кабінет» — це персональне автоматизоване робоче місце платника, працювати в якому він може з будь-якого комп’ютера, підключеного до мережі Інтернет, після авторизації.

Експерти Міндоходів України новий сервіс вважають кроком до онлайнових відносин платника з працівниками органів доходів і зборів. Перевагою нового сервісу є подання податкової звітності в режимі реального часу. Платник одразу ж бачитиме, як показники його звітності вплинули на стан розрахунків з бюджетом. Податкова звітність подаватиметься пакетом, тобто декларація з усіма додатками. На кожен прийнятий пакет документів видаватиметься одна квитанція про прийняття декларації.

У подальшому можливості «електронного кабінету» розширюватимуться. Так, наприклад, платники зможуть переглядати документи, видані органами Міндоходів України, формувати та заповнювати платіжні документи щодо сплати податків, розраховувати пеню, подавати заяви на реєстрацію платником окремих податків, отримувати консультаційні послуги тощо. Вхід до «електронного кабінету» здійснюється за адресою knp.minrd.gov.ua або на порталі Міндоходів України шляхом авторизації за допомогою електронного цифрового підпису. При встановленні програмного забезпечення потрібно користуватися браузером Internet Explorer.

Нагадаємо, що цифровий підпис підприємства, установи, організації та фізичні особи можуть безкоштовно отримати в пунктах реєстрації акредитованого Центру сертифікації електронних ключів Міндоходів України.

«Гарячі лінії»

Дата: 5 вересня, Четвер
Час проведення: з 14:00 до 16:00
Контактний номер: (044) 501-06-42