Статті

Сила та успіх — у єдності

Міжрегіональне головне управління Міндоходів — Центральний офіс з обслуговування великих платників займає в структурі Міндоходів України одну з ключових позицій.


Обслуговує Центральний офіс представників таких сфер і галузей, як паливно-енергетичний комплекс, матеріальне виробництво, машинобудування та металообробка, харчова промисловість, хімічна та медична промисловість, агропромисловий комплекс, електро-енергетика, нафтогазовий комплекс, торгівля, транспорт і зв’язок, житлово-комунальне господарство, будівництво, банківські та небанківські фінансово-кредитні установи.

Технічні можливості Центрального офісу дають змогу клієнтам повною мірою здійснювати документообіг в електронній формі, що значно економить час на формування, обробку та перевірку звітності. Кожен платник має можливість отримати повний спектр послуг з урахуванням специфіки власної діяльності. Цьому сприяє галузевий принцип податкового супроводження. Від консультацій перед поданням звітності до декларування та контрольно-перевірочних заходів платник може скористатися компетентними послугами координаторів.

Робота з бізнесом ґрунтується на принципах партнерства та постійного діалогу.

Всі події та новини Центрального офісу можна переглянути на сайті officevp.minrd.gov.ua.

Крім того, тут розміщено багато цікавої інформації щодо ведення бізнесу великими платниками.

Про профілактику та попередження фактів корупції

У Центральному офісі відбулася нарада, на якій був присутній заступник начальника Головного управління внутрішньої безпеки — начальник управління оперативно-зонального контролю Міндоходів України Володимир Костенко.

Він наголосив на необхідності проведення роз’яснювальної роботи серед працівників Міністерства та Центрального офісу щодо недопущення посадовими особами корупційних правопорушень і поведінки, яка ганьбить честь і гідність працівників відомства. З його слів, на виконання завдань, поставлених Президентом України та Кабінетом Міністрів України, відповідно до вимог чинного законодавства необхідно системно здійснювати комплекс заходів, спрямованих на попередження фактів корупції, проведення профілактичної роботи серед працівників з виявлення та ліквідації причин та умов її існування.

У свою чергу перший заступник начальника Центрального офісу Марина Дєдушева повідомила, що офіс активно працює заради позитивних змін у системі обслуговування клієнтів, які може побачити кожен, хто користується послугами цього державного органу.

«Роботу офісу спрямовано на забезпечення довіри громадян до Міністерства та формування у них упевненості в рівності усіх перед законом», — наголосила Марина Дєдушева.

Про таку стратегічну позицію у діяльності свідчать результати роботи антикорупційного сервісу Міндоходів України «Пульс». Так, починаючи з 2012 р. Центральним офісом отримано та розглянуто 34 звернення користувачів цього сервісу. До речі, за час його існування скарги на корупційні дії офісних працівників до Центрального офісу не надходили.

Обговорення змін

За ініціативою Міністерства в Центральному офісі відбулося засідання робочої підгрупи Ради з питань стимулювання інвестицій та підприємницької діяльності при Міндоходів України.

Цього разу представники банківської сфери з Незалежної асоціації банків України, Райффайзен Банку Аваль, ТОВ «EastOne» обговорили з фахівцями Міндоходів України та Центрального офісу питання банківської справи.

Тему заходу було присвячено зауваженням та пропозиціям до проекту закону «Про внесення змін до Податкового кодексу України» щодо нової редакції розділу ІІІ, висловленим членами Ради.

Розглянуто понад 20 проблемних питань, кожне з яких жваво обговорювалося. Фахівці Центрального офісу надали обґрунтовані відповіді на поставлені запитання. Начальник Управління податкового супроводження банківських і небанківських фінансово-кредитних установ Ірина Короткова подякувала присутнім за плідну співпрацю й запевнила, що спеціалісти Центрального офісу завжди готові розглянути пропозиції банкірів, адже фактично всі налаштовані на подальшу співпрацю, яка повинна принести позитивний результат.

53 мільярди — від великих платників

За підсумками шести місяців 2013 р. великими платниками, що обслуговуються в Центральному офісі, до загального фонду Держбюджету України сплачено понад 53 млрд. грн., що становить близько 52% загального збору податкових платежів до держбюджету в цілому по Україні. Порівняно з відповідним періодом минулого року надходження збільшилися майже на 5%, або додатково бюджет отримав понад 2 млрд. грн. податків і зборів.

У розрізі податків найвищий темп збільшення мобілізованих сум порівняно з шістьма місяцями 2012 р. забезпечено з акцизного податку: на 2 млрд. грн., або 28%.

Крім того, більше як на 2 млрд. грн. зросли надходження з ПДВ, що майже на 12% більше, ніж у січні — червні 2012 р.

Надійний захист від підробки

Під час зустрічі керівників Центрального офісу з представниками великого бізнесу відбувся діалог щодо формування ефективної акцизної політики.

На засіданні «круглого столу» Департаментом координації нормотворчої та методологічної роботи з питань оподаткування Міндоходів України було представлено проект постанови Кабінету Міністрів України «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 27 грудня 2010 року № 1251 і від 13 березня 2013 року № 188». Зазначеним документом, зокрема, пропонується перенести строк запровадження марок акцизного податку нового зразка на 1 вересня 2013 р. Крім того, передбачається запровадження додаткових реквізитів і посиленої схеми захисту від підробки для зазначених марок.

Як повідомив керівник Центрального офісу Сергій Степенко, таке нововведення сприятиме посиленню державного контролю за обігом акцизних марок і зменшить обсяги тіньового сектора у сфері виробництва та обігу алкогольних напоїв і тютюнових виробів.

У свою чергу виробники підакцизної продукції висловили вдячність за розуміння і перенесення строків. Таке відстрочення дає змогу вітчизняному бізнесу підготуватись і своєчасно забезпечити продукцію марками акцизного податку нового зразка.

Тест у кабінеті

У Центральному офісі в тестовому режимі розпочав роботу сервіс «Електронний кабінет платника податків».

Наразі працюють два сервіси: «Податкова звітність» і «Розрахунки з бюджетом».

Сервіс «Податкова звітність» забезпечує платникам можливість електронного декларування в режимі он-лайн.

Сервіс «Розрахунки з бюджетом» надає платникам доступ до інформації про стан їх розрахунків з бюджетом і, зокрема, до інформації про заборгованість зі сплати податків.

Для тестування рекомендуємо користуватися браузером Windows Internet Explorer. Зайти на сервіс «Електронний кабінет платника податків» можна за посиланням http://knp.minrd.gov.ua.

На сайті є меню з трьома пунктами:

«Головна» — перехід на головну сторінку сайту;

«Допомога» — сторінка допомоги, яку потрібно уважно прочитати перед тим, як увійти в наступне меню;

«Вхід у кабінет платника» — сторінка кабінету.

У зв’язку з тим що не всі сертифікаційні центри перейшли на новий стандарт сертифікатів, для роботи із сервісом «Електронний кабінет платника податків» потрібно отримати безкоштовні ключі електронного цифрового підпису керівника, бухгалтера та печатки підприємства в Акредитованому центрі сертифікації ключів Інформаційно-довідкового департаменту Міндоходів.

Усю необхідну інформацію з цього питання розміщено за посиланням: http://www.cskidd.gov.ua.

У подальшому ці ключі можна використовувати замість існуючих на сьогодні для відправлення звітності до Міндоходів України, Пенсійного фонду України та Держстату України.

З питань, що виникають під час використання електронного сервісу, можна звертатися за телефонами: (044) 323-01-11; (066) 555-01-11; (067) 555-01-11. Зауваження та пропозиції стосовно роботи цього сервісу прохання надсилати на електронну скриньку: sdpi_vpp@ukr.net з темою листа «EC».


Світлана ЄМЕЛЬЯНОВА,  Юлія НАКАЗНА,
Ірина НЕЧИПОРУК
та Тетяна ЧЕРНИШ,
Інформаційно-комунікаційне управління Міжрегіонального головного управління Міндоходів

Центрального офісу з обслуговування великих платників

«Гарячі лінії»

Дата: 5 вересня, Четвер
Час проведення: з 14:00 до 16:00
Контактний номер: (044) 501-06-42