Новини

Презентовано електронну марку

У Міндоходів України відбулася презентація технології електронних марок акцизного податку і контролю за виробництвом та обігом тютюнових виробів на основі системи Codentify, запропонованої представниками найбільших підприємств тютюнової галузі. Це один із варіантів, що вивчається Міндоходів України з метою запровадження електронної акцизної марки.


Міністр доходів і зборів Олександр Клименко відзначив важливість автоматизації як запоруки підвищення ефективності державного контролю за виробництвом та обігом тютюнових виробів. За словами Міністра, презентована технологія може бути покладена в основу поетапного запровадження електронних акцизних марок в Україні не тільки для тютюнової продукції, а й для інших груп підакцизних товарів.

«Політику держави спрямовано на підвищення ефективності контролю за виробництвом і обігом тютюнових виробів та інших підакцизних товарів, протидію незаконному обігу цієї продукції. Міністерство тривалий час вивчає можливість запровадження електронних акцизних марок і підтримує готовність учасників ринку до автоматизації процесів контролю. Водночас ми повинні врахувати баланс інтересів держави, виробника і споживача», — наголосив Олександр Клименко під час презентації.

Як розповів голова Асоціації цифрового кодування та відстежування Маттео Маттей, суть посиленого контролю полягає в тому, що на пачку, блок, короб наноситиметься електронний зашифрований 12-символьний код з літер і цифр, який створюється автоматично. У кожному коді буде зашифровано інформацію про дату, час і місце виробництва, виробничу лінію, максимальну роздрібну ціну, нарахування акцизного податку. Коди Codentify є унікальними і генеруються в процесі виробництва. Крім того, вони не зберігаються в системі, тому їх неможливо прорахувати наперед, вкрасти, використати в незаконних цілях або підробити.

Усі дані в онлайн-режимі надходитимуть на сервер Міндоходів України.

«Гарячі лінії»

Дата: 28 березня, Четвер
Час проведення: з 10:00 до 16:00
Контактний номер: (044) 501-06-42