Статті

Чекаємо на нових клієнтів

Нинішні передноворічні дні сповнені особливим змістом: минає рік з часу об’єднання двох структур, податкової та митної, в одне відомство — Міністерство доходів і зборів України. Водночас майже півтора роки у структурі функціонує Центральний офіс з обслуговування великих платників. Тож саме час підбити підсумки роботи, як це зазвичай роблять на порозі нового року, та, реально оцінивши досягнуте, окреслити плани на майбутнє.


Нові структура та повноваження, надані Центральному офісу, а також загальнодержавні реформи у податковій сфері дали змогу досягнути якісно нових, сучасних стандартів обслуговування. Передусім кожен платник має можливість отримати повний спектр послуг з урахуванням специфіки своєї діяльності. Цьому сприяє галузевий принцип податкового супроводження в Офісі: від надання консультацій з питань практичного застосування законодавства, які може отримати платник податків з метою уникнення помилок під час подання звітності, до декларування та проведення контрольно-перевірочних заходів. Крім того, платник може скористатися компетентними послугами координаторів і запобігти низці ризиків.

У переліку новацій, які ми вже втілили у життя, — такі прогресивні проекти, як антикорупційний сервіс «Пульс» та інформаційна система «Податковий блок». Ще однією новацією став сервіс «Електронний кабінет», який як окремий інформаційний ресурс розширить можливості самообслуговування представників бізнесу та розвитку новітніх ініціатив. Водночас слід наголосити, що, долучившись до системи «Електронний кабінет» та застосувавши електронний підпис, платник матиме змогу спілкуватися з нами он-лайн, що суттєво заощадить витрати часу. А це вже доволі вагоме полегшення.

На сьогодні у Центральному офісі та в усіх наших регіональних підрозділах на обслуговуванні перебуває 1321 клієнт. Разом з представниками бізнесу ми вирішуємо проблемні питання щодо застосування законодавства та усуваємо перешкоди для наповнення держбюджету шляхом створення робочих груп, проведення засідань «круглих столів», нарад та інших заходів.

З 1 вересня 2013 року в Україні набрав чинності Закон про трансфертне ціноутворення. Ми одними із перших надали роз’яснення щодо його положень.

Результатом спільних зусиль стало, зокрема, перенесення строків запровадження акцизних марок нового зразка на вересень 2013 року, що дало змогу підприємствам переобладнати виробництво і забезпечити новими акцизними марками вже готову продукцію.

Крім того, в рамках операції «Тютюн-контрафакт — 2013» Центральний офіс разом з легальними виробниками тютюнових виробів веде боротьбу з нелегальними виробниками та реалізаторами контрафактної продукції на території України. Операція діятиме й на кордоні з метою перекриття нелегальних каналів імпорту тютюнової сировини на територію нашої держави.

Як свідчить практика, великі платники зацікавлені у веденні конструктивного діалогу з владою, адже спілкування визначає коло проблемних питань, які потрібно оперативно вирішувати.

У цьому році до Реєстру великих платників податків 2014 року планується включити 2601 підприємство, з них 1263 — великі, що вже перебувають на обліку в Центральному офісі.

Критерії відбору до Реєстру встановлено Податковим кодексом України. Визначальними є обсяг доходу від усіх видів діяльності — понад 500 млн. грн. та загальна сума сплачених до держбюджету платежів — понад 12 млн. грн. Якщо підприємство підпадає під ці критерії, органи Міндоходів надсилають повідомлення про включення його до Реєстру великих платників податків на поточний рік, після чого підприємство подає заяву встановленої форми за новим місцем обліку. Щороку Міністерство офіційно оприлюднює на відомчому сайті http://minrd.gov.ua/ затверджений Реєстр великих платників податків.

Загалом створення Центрального офісу отримало схвальні відгуки з боку представників великого бізнесу, оскільки платники податків зацікавлені у високоякісних послугах.

«Гарячі лінії»

Дата: 19 вересня, Четвер
Час проведення: з 14:00 до 16:00
Контактний номер: (044) 501-06-42