Аналітика

Лідер українського кондитерського ринку «Виробничо-торгова компанія «Лукас»

Ми покликані нести людям радість і задоволення, випускаючи високоякісні кондитерські вироби

Саме таку місію виконує провідний виробник листкових виробів, лідер українського кондитерського ринку приватне підприємство «Виробничо-торгова компанія «Лукас». Ось уже 12 років воно забезпечує солодощами не лише жителів м. Кременчука Полтавської області, а й України в цілому і навіть Молдови.


Законодавці кондитерської моди

Кажуть, що дякувати за ласощі, які полюбляють сьогодні не лише діти, а й чимало дорослих, ми повинні французам. Вони, мовляв, є законодавцями кондитерської моди у світі, бо першими почали виробляти цукерки, торти та інші солодощі. А для жителів м. Кременчука кондитерським орієнтиром є ТМ «Лукас». Цей сучасний успішний виробник та продавець ласощів забезпечив стабільною та високооплачуваною роботою 870 працівників і є одним із лідерів українського «солодкого» ринку. Більше того, авторитетні експерти визнали підприємство як таке, що працює за принципами TQM (Total Quality Management), забезпечує ринок екологічно чистими, безпечними та корисними для здоров’я продуктами на основі натуральних компонентів. Компанія отримала сертифікат на відповідність вимогам міжнародних стандартів ДСТУ ISO 22000:2007 (НАССР) та ДСТУ ISO 9001:2001.

Сьогодні підприємство випереджає за 10 економічними показниками понад 350 подібних виробників України. А за оснащенням воно не має собі рівних у регіоні. До речі, відомі фірми зі Швейцарії та Італії виготовляють для нього обладнання. Відтак ПП ВТК «Лукас» спроможне випускати до 2,5 тис. т продукції на місяць, термін зберігання якої становить до 2,5 місяця (оскільки вся кондитерська продукція виробляється на основі натуральних високоякісних продуктів, термін її зберігання має певні обмеження).

— Споживачі гідно оцінили нашу продукцію, — говорить заступник директора приватного підприємства «Виробничо-торгова компанія «Лукас» з фінансових питань Марина Олефір. — Адже вона завжди солодка, свіжа та смачна. Маючи досвід роботи на ринку кондитерських виробів, ми акцентуємо на професіоналізмі, використовуємо найкращі традиції українських кондитерів, впроваджуємо новітні європейські технології, постійно підтримуючи виробництво на рівні сучасних вимог. При цьому на всіх етапах виробництва якість сировини та готової продукції суворо контролює власна лабораторія. Бо головною цінністю підприємства є здоров’я споживачів.

Чесний бізнес

Засновник та керівник компанії Олександр Лукацький цілеспрямовано та наполегливо розвиває сімейний бізнес, гуртуючи навколо себе колектив однодумців. Маючи в 1995 р. власний магазин, він усе ж таки віддав перевагу не торгівлі, як більшість тодішніх підприємців, а виробництву. Спочатку — пісочного печива, 100 кг якого випікали за зміну в орендованому приміщенні на двох електричних печах три працівники, а пізніше — інших кондитерських виробів, на які тоді був підвищений попит. Бізнес Олександр Лукацький веде на принципах чесної конкуренції: компанія заробляла і заробляє гроші не на ціні своєї продукції, а на обсягах реалізації. Невипадково щорічний приріст виробництва (особливо показовими в цьому плані є 2008 — 2011 рр.) стабільно досягає 80%.

Усе це позначилося відповідно і на асортименті продукції: нині підприємство випускає понад 100 найменувань кондитерських виробів. Візитівкою ТМ «Лукас» є круасани з наповнювачами, листкове печиво «Вушка», «Бурулька», «Джага-джага», печиво «Кнопка», кекси, цукерки «Пташине молоко «Лукас», набори цукерок «Кременчук». Рецептура продукції здебільшого власна, унікальна. Якщо раніше, скажімо, підприємство купувало наповнювачі, то тепер їх почали самі випускати. Це не лише значно здешевило продукцію, а й додало авторитету компанії.

— Як справжнє кондитерське підприємство, — розповідає Марина Олефір, — ми маємо свої традиції і таємниці. Наша гордість — це оригінальні креми «Кокос», «Шоколад», «Ірис», фруктові наповнювачі. Виробляємо також кондитерську глазур. До речі, в Україні ніхто, крім нас, не випускає листкові вироби маленького розміру з наповнювачем. Тож «Бурулька абрикосова» є ексклюзивним продуктом. Новаторством технологів вважаю і листкове печиво з кунжутом та насінням соняшника в кондитерській глазурі «Джага-джага». Купити ці ласощі можна у фірмових магазинах «Лукас», яких у Кременчуці — п’ять, або ж в інших торговельних точках України.

Полотно для творчості

У березні 2011 р. ПП ВТК «Лукас» відкрило новий цех з виробництва тортів. Експерти стверджують, що в умінні творити й диктувати моду на ці кондитерські вироби фахівці підприємства не поступаються відомим дизайнерам. Кондитери постійно пропонують споживачам нові та цікаві ідеї. Наприклад, виготовлення на замовлення «портретних» тортів, поверхня яких прикрашена їстівною фотографією чи картинкою. Малюнок друкується за допомогою спеціального обладнання харчовими фарбами. За інформацією, наданою компанією, процес виробництва «смачної» фотографії включає сканування вихідного зображення, його масштабування, вибір кольорового режиму та виведення на друк. Зрозуміло, така фотографія абсолютно безпечна, оскільки виготовляється за допомогою спеціальних харчових сертифікованих фарб. Потім солодка фотографія декорується.

За бажанням клієнта торт можна прикрасити фруктами, квітами, фігурками. Останнє — це рівень фантазії замовника. Фігуркою може стати будь-яка річ, що нагадуватиме винуватцям свята, наприклад, про перше побачення…

— Люди дякують нам за солодку продукцію, — каже Марина Олефір, — і нам це дуже приємно. До речі, у «харчових» колах компанія «Лукас» давно вже користується повагою. З нами вважають за потрібне співпрацювати провідні профільні інститути, з якими ми укладаємо угоди на розподіл на роботу випускників вишу. Водночас намагаємося виховувати кадри і на власному підприємстві. Одним словом, розвиваючи виробництво, орієнтоване на підвищення конкурентоспроможності компанії, думаємо і про день завтрашній.

Заробив сам — допоможи іншому

Розповідь про компанію «Лукас» буде неповною, якщо ми не згадаємо її благодійну діяльність, участь у реалізації соціальних проектів: вона надає цільову адресну допомогу медичним закладам міста. Причому робить це не для «галочки», переказавши, наприклад, кошти на рахунок лікарні чи госпіталю. Торік будівельники компанії власноруч зробили євроремонт на першому поверсі пологового відділення ІІ міської лікарні. Після цього, як стверджують медики, в місті навіть народжуваність підвищилась. Допомагає компанія також Кременчуцькому спеціалізованому будинку дитини, дітям, які залишилися без батьківської опіки. Під постійним її контролем перебуває і Кременчуцький госпіталь для інвалідів війни.

До речі, на підприємстві вважають, що справжніми благодійниками є … споживачі його продукції. Бо кожен, хто купує солодощі ТМ «Лукас», робить свій внесок у добрі справи компанії. А ще — сприяє проведенню молодіжних заходів: 2011-го і цього року підприємство виступило генеральним спонсором ігор Відкритої Кременчуцької ліги КВК, надавши призові фонди для переможців. Яскравою подією в місті було проведення ПП ВТК «Лукас» програми «Караоке на майдані
з Ігорем Кондратюком» на День міста.

Підприємство є ще й сумлінним платником податків у регіоні. Лише податку на прибуток в 2011 р. воно сплатило у розмірі 754 тис. грн., ПДВ — понад 2 млн. грн., ПДФО — понад 3 млн. грн. Чи не тому так люблять у Кременчуці цей дружний і гарний колектив, а засновнику компанії Олександру Лукацькому при кожній нагоді городяни висловлюють особливу вдячність.


Олександр КРЮЧКОВ,
krolmi@visnuk.com.ua

  

«Гарячі лінії»

Дата: 8 грудня, Четвер
Час проведення: з 14:00 до 16:00