ЄСВ

Звіт з єдиного внеску із використанням електронного цифрового підпису

Фізична особа — підприємець, яка застосовує спрощену систему оподаткування (друга група), має одного найманого працівника. Чи обов’язково подавати звіт з єдиного внеску до органів доходів і зборів, використовуючи електронний цифровий підпис (ЕЦП)?


Згідно з п. 2.1 розділу II Порядку формування та подання страхувальниками звіту щодо сум нарахованого єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування, затвердженого наказом Міндоходів України від 09.09.2013 р. № 454, звіт до органів доходів і зборів подається страхувальником або відповідальною особою страхувальника за місцем взяття на облік в органах доходів і зборів в один із таких способів:

  • засобами електронного зв’язку в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації електронного підпису відповідальних осіб у порядку, визначеному законодавством;
  • на паперових носіях, завірених підписом керівника страхувальника та скріплених печаткою (за наявності), разом з електронною формою на електронних носіях інформації;
  • на паперових носіях, якщо у страхувальника кількість застрахованих осіб не більше п’яти.

Звіт, надісланий поштою, не вважається поданим.

Таким чином, обов’язку щодо подання звіту з єдиного внеску до органів доходів і зборів із використанням ЕЦП немає. При цьому використання ЕЦП є одним із позитивних моментів, що дає змогу витрачати менше часу, приділяючи більше уваги веденню бізнесу.

«Гарячі лінії»

Дата: 28 березня, Четвер
Час проведення: з 10:00 до 16:00
Контактний номер: (044) 501-06-42