ЄСВ

Подання звіту щодо сум нарахованого ЄСВ у разі припинення діяльності або зняття з обліку

За який звітний період платники єдиного внеску подають звіт щодо сум нарахованого єдиного внеску у разі припинення діяльності або зняття з обліку в органах доходів і зборів?


Відповідно до п. 2.11 розділу ІІ Порядку формування та подання страхувальниками звіту щодо сум нарахованого єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування, затвердженого наказом Міндоходів України від 09.09.2013 р. № 454 (далі — Порядок № 454), у разі припинення без правонаступника або зняття з обліку в органах доходів і зборів страхувальник зобов’язаний подати звіт за останній звітний період до дати зняття з обліку та звіти за попередні звітні періоди, якщо вони не подавались.

Процедуру зняття з обліку платників єдиного внеску в органах доходів і зборів передбачено Порядком обліку платників єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування та Положенням про реєстр страхувальників, затвердженими наказом Міндоходів України від 09.09.2013 р. № 458, якими, зокрема, визначено, що датою зняття з обліку платника єдиного внеску є дата внесення запису до реєстру страхувальників.

Якщо при припиненні страхувальника є правонаступник, звіт до органу доходів і зборів подається правонаступником, якщо правонаступництво підтверджено установчими документами (п. 2.12 розділу ІІ Порядку № 454).