Новини

При ДФС працюватиме Уповноважений з питань підприємництва

Проблемами та правами бізнесу на цій посаді опікуватиметься керівник Українського медіа-центру реформ Тарас КАЧКА{h}Тарас Качка — експерт з міжнародного права, питань реформування економіки та фінансової системи. Наразі він є керівником Українського медіа-центру реформ та входить до Цільової команди з податкової реформи при Мінфіні України.{/h}.


«Це наша власна ініціатива, над якою ми працювали п’ять-шість тижнів з метою покращення і поглиблення реального діалогу з бізнесом та платниками податків. Підкреслю, це — ще один інструмент спілкування з приводу тих пропозицій, питань, скарг, які надходять до фіскальної служби. Буде чітко визначено комунікатор і канал зв’язку між фіскальною службою та платниками податків», — зазначив голова ДФС України Роман Насіров під час представлення Тараса Качки.

Уповноважений з питань підприємництва стане посередником між бізнесом та фіскальною службою. Його важливим завданням є створення відкритої комунікаційної площадки, мета якої — роз’яснення податкових змін, їх обговорення з підприємцями, а головне — забезпечення чесних партнерських відносин між ДФС та бізнес-спільнотою.

«Інституція Уповноваженого з питань підприємництва діятиме на громадських засадах. Йдеться не стільки про створення додаткового інструменту розгляду звернень платників податків, скільки про посилення роботи в ДФС щодо розгляду тих проблем, які ставить бізнес. Тобто механізм роботи інституції — знаходження дієвих інструментів для розв’язання наявних проблем», — наголосив Тарас Качка.

До Уповноваженого з питань підприємництва платники податків можуть звертатися щодо трьох категорій питань.

По-перше, це індивідуальні скарги. Враховуючи те, що при їх розгляді існують формальні процедури (адміністративне оскарження і оскарження в судах), у даному випадку розглядатимуться нюанси, пов’язані з тим, як можна врегулювати конкретну проблему. По-друге, системні питання, які стосуються адміністрування податків, та по-третє — зміни в законодавстві.

Першочерговим завданням стане вироблення ефективного механізму розгляду скарг усередині ДФС. А також взаємодія з усіма іншими інституціями, які представляють інтереси бізнесу: офісом бізнес-омбудсмена, Торгово-промисловою палатою України, Європейською Бізнес-Асоціацією, Американською торгівельною палатою, галузевими асоціаціями, та іншими інституціями.

«Гарячі лінії»

Дата: 1 листопада, Четвер
Час проведення: з 14:00 до 16:00
Контактний номер: (044) 501-06-42