Інші податки

Держава має створити модернізовану сервісну службу

22.07.2016 / 11:50

Таку думку висловив генеральний директор компанії «Епіцентр К» Петро Михайлишин в інтерв’ю журналу «Вісник. Рейтинг».

«Держава має надати «кредит довіри» великим та стабільним компаніям і не гальмувати ведення їхнього бізнесу, а також створити модернізовану сервісну службу», — переконаний бізнесмен.

Зі свого боку, у ДФС запевняють, що постійно працюють над удосконаленням існуючих та створенням нових сервісів. Так, з 1 липня 2016 р. в «Електронному кабінеті платника» передбачено нові можливості для платників ЄСВ. Відтепер вони можуть підготувати, заповнити та надіслати звіт щодо сум нарахованого ЄСВ за новими формами.

Розширений функціонал кабінету забезпечує повний спектр послуг для суб’єктів спрощеної системи оподаткування (І та ІІ група) щодо подання звітності відповідно до вимог чинного законодавства.

Користуючись режимом приватної частини «Введення звітності», платники мають змогу створити та надіслати до контролюючих органів в електронному вигляді:

  • податкову декларацію платника єдиного податку – фізичної особи-підприємця та податкову декларацію платника єдиного податку третьої групи – юридичної особи;
  • податковий розрахунок сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь фізичних осіб, і сум утриманого з них податку (податковий розрахунок за ф. 1-ДФ);
  • звіт щодо сум нарахованого єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування;
  • повідомлення про прийняття працівника на роботу.

За результатами обробки звітності квитанції 1 та 2 розміщуються в режимі «Вхідні/вихідні документи» особистого кабінету.

«Гарячі лінії»

Дата: 5 вересня, Четвер
Час проведення: з 14:00 до 16:00
Контактний номер: (044) 501-06-42