Закінчується процес реорганізації Офісу великих платників податків ДФС, спрямований на покращення адміністрування податків та надання нових сервісів. Про це повідомив очільник Офісу Євген Бамбізов.
«Мета реформи — це посилення потенціалу з податкового адміністрування в Офісі великих платників, поліпшення і розширення опцій електронних послуг, раціоналізація організаційної структури Офісу», — підкреслив Євген Бамбізов.
За його словами, на фінальній стадії приєднання регіональних Спеціалізованих державних податкових інспекцій до єдиної юридичної особи — Офісу великих платників податків Державної фіскальної служби. Завдяки цьому буде створено єдиний центр прийняття управлінських рішень і контролю та надано можливість платникам обирати зручне місце обслуговування протягом року.
«Приєднання до єдиної юрособи також забезпечить отримання адміністративних послуг великими платниками в кожному територіальному підрозділі Офісу та скорочення процедури адміністративного оскарження. Крім того, буде оптимізовано організаційну структуру Офісу великих платників з відповідним скороченням штатної чисельності», — підкреслив Євген Бамбізов.
Так, на сьогодні вже створені та успішно функціонують відокремленні сервісні управління: при Центральному офісі — Полтавське, Вінницьке; при СДПІ у м. Львові — Івано-Франківське, Луцьке, Тернопільське, які забезпечують якісне обслуговування великих платників податків у відповідних областях України.
Крім того, у рамках реформи впроваджена система індивідуального супроводження великих платників податків професійними консультантами-координаторами.
«Зі спеціалістами Офісу великих платників податків постійно проводяться технічні навчання за участі провідних фахівців — експертів Міжнародного валютного фонду, Офісу технічної допомоги Казначейства США щодо розробки інструментів електронного аудиту, аналізу ризиків з міжнародних питань, створення ефективних програм взаємовідносин з ключовими клієнтами Офісу великих платників», — зазначив Євген Бамбізов.