Новини

Спектр якісних послуг

Створити необтяжливу для платників та ефективну для бюджету систему адміністрування податків, модернізувавши її відповідно до європейського рівня, покликані сервісні центри з обслуговування платників податків, яких істотно побільшало по всій державі — і у великих інспекціях міст-мільйонників, і в інспекціях менших.


Донеччина

Новий сервісний центр відкрито у м. Торезі

Відкриття шістнадцятого у Донецькій області сервісного центру з обслуговування платників податків у ДПІ у м. Торезі забезпечить сприятливіші умови для надання звітності, оперативного отримання консультацій щодо застосування податкового законодавства. Презентація відбулася за участю голови комісії з проведення реорганізації ДПА у Донецькій області, голови ДПС у Донецькій області Вадима Бондаренка, міського голови Віктора Антонова, представників ЗМІ та громадськості.

«Наше завдання — створення клієнтоорієнтованої сервісної служби. Саме сервісні центри є наріжним каменем цього процесу. Завдяки нововведенням податкова служба Донеччини розпочинає працювати насамперед як сервісна служба, що відповідає світовим стандартам. Ці необхідні та своєчасні кроки реалізують наш принциповий підхід «не платники для податкової, а служба — для платників», — наголосив Вадим Бондаренко.

Презентував сервісний центр начальник ДПІ у м. Торезі Едуард Волков, який зауважив, що всі послуги, необхідні платникам, — реєстрація, проведення звірки платежів, видача свідоцтв, надання листів і звернень громадянами, видача довідок при отриманні або зміні номера картки фізичної особи тощо — зосереджено в одному місці. Зокрема, інформаційні стенди допомагають відвідувачам оформити заяви для отримання дозвільних документів.

«Сервісні центри вже з’явилися в усіх великих інспекціях області. Вважаю, що в ідеалі ми повинні створити умови, за яких платники податків в одному приміщенні змогли б отримати 90 — 95% усіх послуг, що надаються податківцями. Підприємці, сподіваюсь, оцінять кроки назустріч, зроблені податковою службою, і своєчасно, добровільно та в повному обсязі сплачуватимуть податки. Якісніше обслуговування платників сприятиме поліпшенню іміджу податкової служби і в цілому формуванню нової податкової культури в суспільстві», — резюмував Вадим Бондаренко.


Віктор МАСЛОВСЬКИЙ,
ДПА у Донецькій області

 

Прикарпаття

Комфорт для платників обіцяють повсюди

Нещодавно за участю керівників Коломийської районної державної адміністрації та Коломийської міськради для представників громадських організацій підприємців і підприємств відбулася презентація Центру з обслуговування платників податків у Коломийській ОДПІ — одній з найбільших на Івано-Франківщині, на обліку в якій перебуває понад 12 тисяч юридичних і фізичних осіб — підприємців.

Виступаючи перед присутніми, голова ДПА в Івано-Франківській області Віктор Рахміль наголосив, що якість надання послуг платникам податків є одним із критеріїв, за яким на сьогодні оцінюється робота податкової служби.

У центрі проводяться приймання податкової звітності юридичних і фізичних осіб — підприємців, оформлення документів для видачі свідоцтв, патентів, довідок тощо. Надається спектр послуг, пов’язаних з адмініструванням і сплатою податків і зборів, контрольно-перевірочною роботою, погашенням податкового боргу. Тут можна отримати податкову консультацію. Для інформування відвідувачів встановлено відеомонітор, оформлено відповідні інформаційні стенди зі зразками форм заяв тощо.

Начальник ОДПІ Світлана Лубоцька зауважила, що створюючи центр, коломийські податківці поставили за мету швидко, якісно й ефективно обслуговувати платників податків. Адже функціонування центру неабияк економить час як бізнесменів, так і працівників податкової служби.

У районних податкових інспекціях Прикарпаття також вишукують можливості для комфортного обслуговування платників податків, а відтак — збільшення добровільної сплати податків. Приміром, в окремому приміщенні Косівської районної ДПІ обладнано п’ять робочих місць для надання адміністративних та інших послуг. Оформлено також і відповідні інформаційні стенди. Цю новацію начальник ДПІ у Косівському районі Оксана Мельниченко презентувала членам громадської ради при ДПІ, а також керівникам виконавчої влади району.

На Прикарпатті центри з обслуговування платників податків діють також у податкових інспекціях м. Івано-Франківська та Надвірнянського району. Наразі ведеться робота зі створення центрів у Долинській та Калуській ОДПІ.


Михайло КОРОЛИК,
начальник відділу масово-роз’яснювальної роботи
та звернень громадян ДПА в Івано-Франківській області

«Гарячі лінії»

Дата: 8 грудня, Четвер
Час проведення: з 14:00 до 16:00