ПДВ

Порядок ведення реєстрів заяв про повернення суми бюджетного відшкодування ПДВ

Кабінетом Міністрів України прийнято постанову № 68, якою затверджено Порядок ведення реєстрів заяв про повернення суми бюджетного відшкодування податку на додану вартість (опубліковано в «Урядовому кур’єрі» № 35 від 23.02.2016 р.).

Податковим кодексом запроваджено ведення двох реєстрів заяв про повернення суми бюджетного відшкодування, їх формування у хронологічному порядку відповідно до черговості включення таких заяв до реєстрів та щоденну публікацію таких реєстрів.

Платник податку самостійно у заяві зазначає про відповідність критеріям, визначеним п. 200.19 ст. 200 Податкового кодексу (Реєстр 1), чи невідповідність критеріям (Реєстр 2) (п. 200.7 цієї статті).

Підставою для внесення заяви про повернення суми бюджетного відшкодування ПДВ такого платника до Реєстру 1 (пп. «а» пп. 200.7.1 п. 200.7 зазначеної статті) є одночасна відповідність критеріям, визначеним у п. 200.19 цієї статті.

Суми бюджетного відшкодування, не повернуті до набрання чинності змін, відшкодовуються без використання реєстрів заяв у порядку, який діяв до 01.02.2016 р.

Затвердженим Порядком визначено автоматичне включення поданих заяв до реєстрів, а також перелік інформації про стан розгляду кожної заяви, що вноситься до зазначених реєстрів.

Реєстри заяв складаються з двох частин.

До першої частини вносяться такі дані:

  • дата подання заяви на бюджетне відшкодування на рахунок платника у банку, поданої у складі податкової декларації або уточнюючого розрахунку, номер податкової декларації або уточнюючого розрахунку;
  • найменування або прізвище, ім’я по батькові платника податку та його індивідуальний податковий номер.

До другої частини вносяться такі дані:

  • дата надіслання платнику податку територіальним органом ДФС повідомлення про відмову у прийнятті податкової декларації або уточнюючого розрахунку;
  • зазначена у заяві сума податку, заявлена до бюджетного відшкодування на рахунок платника у банку;
  • дата узгодження територіальним органом ДФС зазначеної у заяві суми податку, що підлягає бюджетному відшкодуванню;
  • дата висновку територіального органу ДФС, направленого до територіального органу Казначейства, та сума податку, що підлягає бюджетному відшкодуванню згідно з висновком;
  • дата та номер податкового повідомлення-рішення, в якому наводиться неузгоджена сума податку, заявлена до бюджетного відшкодування, зазначена у заяві;
  • неузгоджена сума податку, заявлена до бюджетного відшкодування, що зазначена у заяві, відповідно до податкового повідомлення-рішення;
  • дата початку оскарження податкового повідомлення-рішення та неузгоджена сума податку, заявлена до бюджетного відшкодування, що оскаржується;
  • дата закінчення оскарження податкового повідомлення-рішення та сума податку, що підлягає бюджетному відшкодуванню, узгоджена за результатами оскарження;
  • дата повернення та сума податку, що підлягає бюджетному відшкодуванню, повернута на рахунок платника у банку.

«Гарячі лінії»

Дата: 1 листопада, Четвер
Час проведення: з 14:00 до 16:00
Контактний номер: (044) 501-06-42