Інші податки

Сервіс «Електронний кабінет платника» оновлено

«Електронний кабінет платника» — це модернізований електронний сервіс, вхід до якого здійснюється за адресою: http://cabinet.sfs.gov.ua, а також через офіційний портал ДФС України. Сервіс працює у тестовому режимі на базі реальних даних до завершення робіт, пов’язаних з роботою старого кабінету.


Схема

Користуватися функціоналом відкритої частини сервісу можна без ідентифікації особи, тобто без використання електронного цифрового підпису.

Через відкриту частину сервісу «Електронний кабінет платника» платник (громадянин) має змогу:

ознайомитися з останніми новинами (нововведеннями) сервісу;

скористатися інформацією з реєстрів, що є загальнодоступними, а саме:

даними про взяття на облік платників;

даними реєстру страхувальників;

даними реєстру платників ПДВ;

даними реєстру платників єдиного податку;

інформацією про РРО;

інформацією про книги обліку розрахункових операцій (далі — КОРО);

даними реєстру платників акцизного податку з реалізації пального;

даними реєстру осіб, які здійснюють операції з товарами;

отримати інформацію про граничні строки сплати податків, зборів, обов’язкових платежів та подання звітності (податковий календар);

роздрукувати бланки податкової звітності;

заповнити податкову декларацію про майновий стан і доходи (далі — декларація) та додатки до неї (у разі необхідності), перерахувати суми, внесені до декларації, завантажити на персональний комп’ютер і роздрукувати;

отримати контакти та адреси діючих центрів обслуговування платників (далі — ЦОП).


ДОВІДКОВО

Робота з сервісом у приватній частині (особистий кабінет) здійснюється з використанням електронного цифрового підпису, який безкоштовно можна отримати у будь-якому Акредитованому центрі сертифікації ключів, зокрема  АЦСК ІДД ДФС України (http://acskidd.gov.ua).


У приватній частині сервісу «Електронний кабінет платника» після ідентифікації особи (залежно від типу платника (юридична чи фізична особа)) платник отримує доступ до таких розділів:

  • «Новини»;
  • «Інформація з реєстрів». Цей розділ містить:

дані про взяття на облік платників;

дані реєстру страхувальників;

дані реєстру платників ПДВ;

дані реєстру платників єдиного податку;

інформацію про РРО;

інформацію про КОРО;

дані реєстру платників акцизного податку з реалізації пального;

дані реєстру осіб, які здійснюють операції з товарами;

  • «Податковий календар»;
  • «Бланки податкової звітності». У цьому розділі є можливість роздрукування зазначених бланків;
  • «Податкова декларація про майновий стан і доходи». Цей розділ передбачає для фізичних осіб можливість:

заповнення декларації та додатків до неї (у разі необхідності);

перерахування сум, внесених до декларації;

завантаження на персональний комп’ютер;

надсилання з використанням електронного цифрового підпису;

  • «Контакти та адреси ЦОП»;
  • «Облікові дані платника». Цей розділ містить:

ідентифікаційні дані;

реєстраційні дані;

відомості про керівників;

присвоєння ознаки неприбутковості;

дані про реєстрацію платником ПДВ;

дані про реєстрацію платником єдиного податку;

дані про реєстрацію платником ЄСВ;

відомості з реєстру осіб, які здійснюють операції з товарами;

відомості про РРО;

інформацію про КОРО;

відомості про об’єкти оподаткування;

інформацію про неосновні місця обліку;

дані про банківські рахунки;

  • «Перегляд звітності»;
  • «Введення звітності» передбачає підготовку, заповнення та надсилання податкових декларацій та звітів. На сьогодні це такі декларації, як декларація платника єдиного податку — фізичної особи — підприємця або юридичної особи;
  • «Вхідні/вихідні документи». Зазначеним розділом передбачається перегляд вхідних або вихідних документів у сервісі «Електронний кабінет платника»;
  • «Листування з ДФС». У цьому розділі платник має змогу завантажити лист до органу ДФС, використати електронний цифровий підпис і надіслати його»;
  • «Заяви, запити для отримання інформації». Цей розділ передбачає формування та надсилання таких документів:

Реєстраційної заяви платника ПДВ;

Запиту про отримання витягу з реєстру платників ПДВ;

Запиту щодо отримання інформації з Реєстру платників ПДВ;

Заяви про видачу довідки про відсутність заборгованості з податків, зборів, платежів;

Запиту щодо отримання відомостей з Державного реєстру фізичних осіб — платників податків про суми виплачених доходів та утриманих податків для заповнення податкової декларації про майновий стан і доходи/декларації про доходи та витрати осіб, які звернулись за призначенням житлових субсидій;

Заяви про реєстрацію платника акцизного податку з реалізації пального за формою № 1-АКП;

Запиту про надання витягу з реєстру платників акцизного податку з реалізації пального;

Запиту щодо розрахунків з бюджетом (для юридичних осіб);

  • «Стан розрахунків з бюджетом» містить таку інформацію:

орган ДФС;

назва податку (платежу);

платіж (код);

МФО банку;

бюджетний рахунок;

та за кожним видом податку (платежу) на поточну дату:

нараховано/зменшено;

сплачено до бюджету;

повернуто з бюджету;

пеня;

недоїмка;переплата;залишок несплаченої пені.

Фізичні особи після ідентифікації мають змогу за допомогою платіжної системи сплатити податки, збори, платежі;

  • «Реєстрація податкових накладних у Єдиному реєстрі податкових накладних» (для платників ПДВ);
  • «Система електронного адміністрування ПДВ» (далі — СЕА ПДВ). Для платників ПДВ цей розділ містить таку інформацію:

реєстр операцій, проведених в системі СЕА ПДВ: поповнення рахунку ПДВ; реєстрація перевищення ПЗ над сумою податку; реєстрація суми податку, заявленої платником до відшкодування; реєстрація податкової накладної — виданої; реєстрація податкової накладної — отриманої; реєстрація розрахунку коригування — виданого; реєстрація розрахунку коригування — отриманого; реєстрація суми переплат; реєстрація суми overdraft; реєстрація митної декларації; занулення ліміту;

реєстр транзакцій за своїм ПДВ-рахунком: зарахування коштів; списання коштів; документи в картотеці; відмова прийняття списаних коштів по СЕП; не фінансові транзакції;

  • «Система електронного адміністрування реалізації пального» (далі — СЕАРП). Для платників акцизного податку з реалізації пального цей розділ містить таку інформацію:

реєстр операцій обсягів пального: реєстрація заявки на поповнення обсягу залишку пального; реєстрація заявки на коригування обсягу залишку пального; реєстрація виданої акцизної накладної; реєстрація отриманої акцизної накладної; реєстрація виданого розрахунку коригування до акцизної накладної; реєстрація отриманого розрахунку коригування до акцизної накладної; реєстрація митної декларації; реєстрація втрат пального; акт інвентаризації;

реєстр сум акцизного податку: реєстрація заявки на поповнення обсягу залишку пального (зобов’язання з акцизу); реєстрація заявки на коригування обсягу залишку пального (зобов’язання з акцизу); поповнення акцизного рахунку; реєстрація суми overdraft.


 

ЗВЕРНІТЬ УВАГУ

Дізнатися більше про роботу модернізованого електронного сервісу «Електронний кабінет платника» можна ознайомившись із інструкцією користувача або переглянувши відеоінструкцію на офіційному порталі ДФС України (Головна/Медіа-центр/Відеогалерея/Презентації та інші матеріали).

 

«Гарячі лінії»

Дата: 29 листопада, Четвер
Час проведення: з 14:00 до 16:00
Контактний номер: (044) 501-06-42