Інтерв’ю

Ігор Середов, директор НВО «Ельфа»: «Цікаво жити, втілюючи ідею»

03.11.2016 / 14:40

Український ринок косметичної продукції є одним із найперспективніших серед інших ринків непродовольчих товарів. Його насиченість імпортною косметикою, високі ціни на товари відомих західних фірм, низька якість дешевих підробок дали поштовх вітчизняним виробникам. Впровадження нових технологій, художнє оформлення, рекламні заходи, сучасний підхід до інформації про товари сприяли відродженню української косметичної промисловості й підвищенню попиту на її продукцію. Відтак кожен третій покупець прагне придбати вітчизняну косметику — дешевшу від імпортної й водночас таку, що відповідає суворим вимогам ДСТУ. Сьогодні в Україні понад 120 компаній виробляють парфумерно-косметичні товари. Серед них і Фармацевтична фабрика «НВО «Ельфа», яка успішно розвиває кілька напрямів.

фотоНа українську косметику припадає 30 % ринку. Попит на вітчизняну продукцію, який зріс останнім часом, викликано високими цінами на імпортну чи довірою до нашого виробника?

Нестабільна ситуація на ринку, що склалась останнім часом, змусила споживача уважніше ставитись до вибору косметичних засобів. Для одних покупців важливим критерієм є відсутність «шкідливих» компонентів (SLS, парабенів), для інших — вартість продукції. Безумовно, на вибір споживача також впливає й реклама. Українські компанії в цьому напрямі програють міжнародним гігантам, що мають великі рекламні бюджети.

Щодо складу косметичних засобів, то наші компанії не поступаються міжнародним. Так, наприклад, «Ельфа» закуповує інгредієнти для своєї продукції у всесвітньо відомих виробників, у яких купують сировину такі компанії, як Procter&Gamble, Nivea, L’Oreal та інші.

Чи дає змогу повністю втілити своє бачення щодо напряму косметології можливість контролювати весь цикл виробництва від ідеї до споживача?

Звісно. Ще на етапі створення компанії було сформульовано такі принципи діяльності, які дають змогу виготовляти продукцію з високими споживчими властивостями. Так, випуск косметичних засобів здійснюється на виробництві, яке сертифіковано згідно з вимогами системи GMP щодо косметичних підприємств. Це дає компанії змогу забезпечити високу технологічність процесу виробництва: від моменту водопідготовки, використання якісної сировини, високого рівня контролю на всіх етапах виробництва до проведення сертифікації та клінічних випробувань готової продукції у провідних європейських інститутах.

Ваша фішка в тому, що до складу продукції входять натуральні компоненти. За рахунок чого вам вдається тримати невисокий ціновий діапазон?

Як я казав раніше, головним принципом нашої діяльності є виробництво високоякісної продукції за доступною ціною. Для нас важливо, щоб споживач, навіть з обмеженим бюджетом, користувався якісною продукцією. Тому рекламу косметичних засобів компанії «Ельфа» досить важко побачити у ЗМІ.

Однак нашу продукцію можна знайти як у великих косметичних магазинах, супермаркетах, так і на ринкових точках та в маленьких магазинах «біля дому». Щодо складу косметичних засобів, то прямий доступ до сировинних баз, наявність власної логістичної та брокерської команди забезпечують компанії можливість пропонувати споживачеві продукцію за доступною ціною.

Як вдається переконати покупця у якості й безпечності вітчизняних засобів косметології?

Будь-який засіб, що виробляється в країні, перш ніж потрапити на полиці магазинів проходить цілу низку експертиз. Наприклад, щодо нашої компанії, то з моменту отримання сировини здійснюється ВТК-контроль, потім контроль на етапі виробництва і насамкінець — контроль готової продукції за низкою показників. На готову продукцію компанія отримує висновок санітарно-епідеміологічної експертизи в державних установах.

Але ми не обмежуємося лише цими рівнями контролю. Достатньо великий перелік продукції проходить клінічні випробування в європейських дерматологічних інститутах щодо підтвердження заявлених властивостей. Ця інформація зазначається на упаковці.

Використання натуральних компонентів обмежує термін придатності. Наскільки це звужує  або розширює коло споживачів?

Усі косметичні засоби, вироблені на підприємствах (не в домашніх умовах), мають у своєму складі як компоненти натурального походження, так і консерванти. Це перш за все гарантує безпечне використання продуктів споживачами упродовж всього терміну дії засобу. На відміну від крему, зробленого власноруч, який необхідно використати протягом однієї-двох діб. Крім того, вся сировина, що постачається на виробництво, проходить обов’язковий контроль на якість та відповідність мікробіологічним показникам. Чи можливо такий контроль забезпечити в домашніх умовах? Звісно, що ні.

Сьогодні споживач став більш обізнаний щодо можливостей та ризиків. При виборі косметичного засобу він уважніше читає етикетку, ставить багато запитань, орієнтується на відгуки в Інтернеті. «Ельфа» має власний сайт, сторінки в соцмережах, на яких відповідає на запитання, веде інформаційну роботу щодо інгредієнтів, ефектів тощо.

Чи вдається орієнтуватися на споживача з різною купівельною спроможністю?

З початку своєї діяльності ми працюємо в сегменті мас-маркет, який охоплює широке коло споживачів. У рамках цього сег­мента ми розшируємо категорії, пропонуючи нові продукти. Наприклад, серед засобів по догляду за тілом окрім гелів для душу ми пропонуємо крем-масла, цукрові скраби, молочко для тіла та ванн. Таким чином, споживачі мають більший вибір якісної продукції за доступною ціною.

Ви імпортуєте антиоксиданти, вітаміни та емульгатори. З якими країнами працюєте і чи не плануєте експортувати готову продукцію?

«Ельфа» має партнерські відносини з компаніями більш ніж 12 країн світу, а п’ять років тому ми вийшли на ринок ЄС уже з власною продукцією.

Розмову вела Лариса САЙ-БОДНАР

Замовте доставку онлайн, заповнивши форму, або за телефоном 044 501 06 30

«Гарячі лінії»

Дата: 15 грудня, Четвер
Час проведення: з 14:00 до 16:00