Статті

Простір електронної довіри

23.12.2016 / 17:04

За даними Держспецзв’язку,  інформаційні та теле­комунікаційні послуги в Україні становлять п’яту частину вітчизняного ринку послуг, а частка ІКТ у ВВП країни перевищує 3 %.

Фахівці галузі відзначають, що протягом останніх років зберігаються тенденції до збільшення доходів підприємств від надання ІКТ-послуг, підвищення рівня проникнення мобільного зв’язку.

Завдяки впровадженню 3G обсяги капітальних інвестицій у сфері телекомунікацій за минулий рік збільшилися втричі. За оцінкою незалежних експертів, наприкінці минулого року кількість інтернет-користувачів становила щонайменше 58 %.

Аби задовольнити потреби сучасних клієнтів, компанії активно   трансформуються, змінюючи свої стратегії.

 Так, у червні поточного року   національний телеком-оператор і постачальник технологій  «Київстар»  оголосив про те, що з компанії, яка надає традиційні телеком-послуги, трансформується у провайдера цифрових послуг. Стати найбільшим постачальником цифрових послуг в Україні, надаючи своїм клієнтам нові та інноваційні сервіси, — такою є амбітна мета компанії. Трансформація передбачає модернізацію технологічної інфраструктури, раціоналізацію процесів і зниження кількості рівнів управління для створення гнучкої організації, що легко адаптується.

Першими масштабними проектами в рамках стратегії трансформації Київстар стане заміна технологій радіомережі та впровадження Digital Stack — нової цифрової ІТ-інфраструктури. 

Мобільний оператор «МТС Україна», вступивши в альянс з компанією Vodafone, яка працює у 80 країнах світу, став учасником глобального ринку, отримавши доступ до її кращих практик і досвіду роботи у різних країнах.

 Завдяки цій співпраці і масштабам Vodafone  абоненти компанії отримали  нові роумінгові і міжнародні тарифи. За інформацією керівництва компанії, споживання трафіку в роумінгу зросло в десятки разів, якщо порівнювати з тарифами «МТС Україна».

Оператори фіксованого зв’язку «пішли» у маленькі міста, де відсутній фіксований доступ до Інтернет. Приміром, Укртелеком забезпечує інтернет-доступ  у понад 2 000 населених пунктів,  а телефонією — в 11 000.   Крім того, останніми роками частиною життя бізнесу стають «хмарні» рішення. Велику кількість користувачів зібрала послуга Укртелекому «Хмарна АТС». Число клієнтів — представників різних галузей, офіси яких знаходяться в різних регіонах України, дедалі зростає.

Для розвитку ринку ІКТ-послуг сьогодні вкрай важливо упровадження європейських підходів до регулювання діяльності у сфері електронних комунікацій, скасування ліцензування, спрощення дозвільних процедур із використання радіочастот, доступу до мереж та інфраструктури. На думку фахівців,  це далеко не повний перелік завдань, назрілих для законодавчого врегулювання, що сприятимуть входженню України у світовий і європейський простір електрон­ної довіри.

Замовте доставку онлайн, заповнивши форму, або за телефоном 044 501 06 30

«Гарячі лінії»

Дата: 25 травня, Четвер
Час проведення: з 14:00 до 16:00