Новини

З’явився бізнес-посібник виходу на європейський ринок

09.02.2017 / 16:00

Міністерство економічного розвитку і торгівлі України та Офіс з просування екcпорту презентували посібник з експорту одягу та взуття до ЄС, розроблений Українським центром сприяння інвестицій та торгівлі (ITFC). Як зазначалось на презентації, йдеться про простий, зрозумілий, покроковий алгоритм виходу на європейський ринок, починаючи від оцінки готовності компанії до експорту і закінчуючи тим, що має бути відображено в експортному контракті.

Увагу учасників події було закцентовано на тому, що від початку дії Угоди про зону вільної торгівлі (ЗВТ) між Україною та ЄС українські виробники отримали доступ до ринків 28 країн, а це понад 500 млн споживачів. Однак українські товари користуються преференційним доступом не тільки в рамках ЗВТ, й Генералізованої системи преференцій. Тому головне завдання при підготовці посібника позиціонувалось як дослідження вигід при використанні кожної з цих систем, інформування про порядок проходження європейської сертифікації та поради, як знайти оптимальну бізнес-модель.  

На презентації керівник Офісу з просування експорту Мар’яна Каганяк закликала бізнес до співпраці за напрямами: інформація для експортерів, послуги для експортерів, освіта для експортерів та бізнес-можливості.

«Ми відкриємо реєстрацію в торгову місію до Швеції, яка відбудеться 20 — 22 березня 2017 року і включатиме продукцію текстильної промисловості. Торгові місії, які Офіс регулярно організовує разом з Мінекономрозвитку, є ефективним інструментом для виходу на нові ринки та знаходження надійних бізнес-партнерів за кордоном. Місія до Швеції — прекрасна можливість у цьому переконатися».

Проект підтримало Посольство Королівства Нідерландів в Україні. На думку Надзвичайного і Повноважного Посла Королівства Нідерландів в Україні Кейса Кломпенхаувера, наразі виробництво одягу та взуття в Україні на підйомі, а українські дизайнери не лише ідуть в ногу з трендами, а й задають їх.

«Україні однозначно є що запропонувати європейському ринкові. Нідерланди — відома торговельна країна. До того ж ми дуже креативні, а так звана творча індустрія є однією з провідних галузей нідерландської економіки. Тому я бачу багато можливостей для співпраці при поєднанні наших зусиль», — зазначив Кейс Кломпенхаувер.

У рамках презентації посібника відбувся також короткий практичний семінар для дизайнерів та виробників легкої промисловості.

«Гарячі лінії»

Дата: 8 червня, Четвер
Час проведення: з 14:00 до 16:00