Новини

Таргетинг-центр: новий рівень митного контролю

01.06.2017 / 15:00

У ДФС заплановано створити Департамент таргетингу та управління ризиками, який допоможе вивести на новий рівень практику здійснення вибіркового митного контролю.

Передбачається, що фахівці нового Департаменту в цілодобовому режимі здійснюватимуть відеоаналітику та віддалене спостереження за пунктами пропуску та зонами митного контролю, он-лайн моніторинг процесів митного контролю та оформлення, координацію оперативних заходів та взаємодію з усіма зацікавленими сторонами, а також супроводження системи управління ризиками та її постійну актуалізацію.

Запуск таргетинг-центру дасть можливість спростити та прискорити митні формальності для сумлінних суб’єктів господарювання, суттєво підвищить результативність митного контролю та зменшить корупційні ризики за рахунок перенесення частини повноважень щодо прийняття рішень до НТЦ.

Державна фіскальна служба України