Новини

Порядок ведення реєстру ІПК затверджено

14.07.2017 / 11:30

У Мін’юсті України 09.06.2017 р. за № 719/30587 зареєстровано наказ Мінфіну України, яким затверджено Порядок ведення єдиного реєстру індивідуальних податкових консультацій.

Зазначеним Порядком, зокрема, визначено порядок ведення та форму єдиної бази індивідуальних податкових консультацій (далі — Реєстр).

Порядок поширюється на індивідуальні податкові консультації (далі — ІПК), надані в письмовій формі.

Програмне забезпечення Реєстру має забезпечувати:

  • автоматизацію процесу внесення відомостей про ІПК до Реєстру;
  • внесення відомостей про ІПК в електронній формі та створення їх електронного архіву з можливістю перегляду ІПК у форматі PDF;
  • виконання в повному обсязі функцій адміністратора Реєстру (накопичення, аналіз, актуалізація та обробка даних тощо).

Усі ІПК підлягають обов’язковій реєстрації в Реєстрі та розміщенню на офіційному веб-сайті ДФС і повинні містити:

  • назву «Податкова консультація»;
  • дату реєстрації;
  • реєстраційний номер у Реєстрі;
  • опис питань, що порушуються платником податків, з урахуванням фактичних обставин, зазначених у зверненні платника;
  • обґрунтування застосування норм законодавства;
  • висновок з питань практичного використання норм законодавства, зазначених в ІПК.

Інформація в ІПК має бути актуальною, якісно підготовленою і змістовною та не повинна містити персональних даних, даних з обмеженим доступом, неперевірених або неузгоджених відомостей.

У разі скасування ІПК у судовому порядку така консультація підлягає виключенню з Реєстру та заміні на нову ІПК, надану з урахуванням висновків суду, у строки, визначені п. 53.2 ст. 53 Податкового кодексу, з позначкою про те, що нову ІПК надано на підставі рішення суду.

(Наказ Мінфіну України від 24.05.2017 р. № 523)

«Гарячі лінії»

Дата: 28 вересня, Четвер
Час проведення: з 14:00 до 16:00
Контактний номер: (044) 501-06-42