Новини

Яку інформацію зазначати у скарзі: рекомендації Нацбанку

14.11.2017 / 09:45

Нацбанк України звертає увагу, що іноді викладеної у зверненні громадян інформації недостатньо для ретельної її перевірки та вжиття заходів у межах компетенції Нацбанку. Зокрема, це стосується скарг щодо порушень встановленого порядку організації та здійснення валютно-обмінних операцій.

Нацбанк України рекомендує громадянам у своїх зверненнях додатково вказувати деталі порушень, надавати підтверджуючі дані, включаючи фото-, аудіо- чи відеофіксацію, а також вказувати контакті засоби зв’язку для можливого уточнення інформації. Це дасть змогу підвищити рівень реагування на виявлені порушення та надавати заявнику обґрунтовану відповідь по суті звернення.

Також, нагадано, що згідно з вимогами Закону України «Про звернення громадян» при зверненні громадянам, крім суті скарги, необхідно зазначити:

  • прізвище, ім’я та по-батькові;
  • місце проживання (поштова адреса: назва вулиці, проспекту, провулку, бульвару тощо; номер будинку, корпусу, квартири, назва населеного пункту) та контактний телефон;
  • e-mail — при бажанні отримати відповідь на електронну скриньку.

«Гарячі лінії»

Дата: 7 грудня, Четвер
Час проведення: з 14:00 до 16:00
Контактний номер: (044) 501-06-42