Нацбанк України звертає увагу, що іноді викладеної у зверненні громадян інформації недостатньо для ретельної її перевірки та вжиття заходів у межах компетенції Нацбанку. Зокрема, це стосується скарг щодо порушень встановленого порядку організації та здійснення валютно-обмінних операцій.
Нацбанк України рекомендує громадянам у своїх зверненнях додатково вказувати деталі порушень, надавати підтверджуючі дані, включаючи фото-, аудіо- чи відеофіксацію, а також вказувати контакті засоби зв’язку для можливого уточнення інформації. Це дасть змогу підвищити рівень реагування на виявлені порушення та надавати заявнику обґрунтовану відповідь по суті звернення.
Також, нагадано, що згідно з вимогами Закону України «Про звернення громадян» при зверненні громадянам, крім суті скарги, необхідно зазначити: