Новини

Якщо у заяві про відшкодування ПДВ некоректні реквізити

17.11.2017 / 09:00

З 17.11.2017 р. набрав чинності наказ Мінфіну України, яким затверджено зміни до Порядку інформаційної взаємодії Міністерства фінансів України з Державною фіскальною службою України та Державною казначейською службою України в процесі формування Реєстру заяв про повернення сум бюджетного відшкодування податку на додану вартість, затвердженого власним наказом від 03.03.2017 р. № 326.

Змінами, зокрема, передбачено, що у разі повернення банком та/або органом Казначейства перерахованої суми бюджетного відшкодування у зв'язку із зазначенням неправильних реквізитів Казначейство надає Мінфіну електронне повідомлення про це наступного операційного дня та таке повідомлення того самого дня стає доступним ДФС для подальшого уточнення платіжних реквізитів.

ДФС за результатами опрацювання повідомлень, які не пройшли перевірку електронних цифрових підписів посадових (уповноважених) осіб та печатки відповідного територіального органу, на наступний робочий день після отримання повідомлення з відмовою накладає повні та/або коректні електронні цифрові підписи, печатки та надсилає таке повідомлення повторно.

ДФС за результатами опрацювання повідомлень, що містять неповні та/або некоректні платіжні реквізити, на наступний робочий день після отримання від платника податку заяви з уточненими платіжними реквізитами формує повідомлення з уточненими платіжними реквізитами, необхідними для перерахування сум бюджетного відшкодування.

(Наказ Мінфіну України від 09.11.2017 р. № 927)

«Гарячі лінії»

Дата: 21 грудня, Четвер
Час проведення: з 14:00 до 16:00
Контактний номер: (044) 501-06-42