Новини

100 % електронні сервіси — це реально

13.02.2018 / 11:45
100 % електронні сервіси — це реально

Пріоритетним завданням ДФС на 2018 р. є 100 % впровадження електронних сервісів, що забезпечить:

зменшення витрат часу;

зменшення кількості помилок;

загальнодоступність процедур;

спрощення і підвищення рівня прозорості відповідних процедур;

відкритість діяльності контролюючих органів;

комплексний захист інформації, пов'язаної з використанням електронних сервісів.

На сьогодні ДФС України запровадила оновлену версію електронного сервісу «Електронний кабінет платника», що працює цілодобово, у режимі реального часу на безоплатній основі через мережу Інтернет без встановлення спеціального програмного забезпечення.

Електронний кабінет платника складається з двох функціональних частин: відкритої (загальнодоступної) та приватної (особистий кабінет).

Вхід до відкритої частини надається усім користувачам без винятку та дозволяє переглянути довідкову інформацію, новини, податковий календар та інформацію з реєстрів ДФС, які є загальнодоступними. У відкритій частині платники отримують доступ до:

1. Інформацiї з публiчних реєстрiв:

дані про взяття на облік платників податків;

реєстр платників єдиного податку;

дані реєстру платників акцизного податку з реалізації пального;

дані реєстру отримувачів бюджетної дотації;

реєстр страхувальників ЄСВ;

інформація про РРО (відображає фіскальний номер РРО, дату реєстрації або скасування РРО, сферу застосування РРО, номер та дату останньої книги ОРО);

реєстр заяв про повернення суми бюджетного відшкодування;

єдиний реєстр індивідуальних податкових консультацій;

дані реєстру платників ПДВ;

інформація про книги ОРО (відображає дату реєстрації та фіскальний номер книги обліку розрахункових операцій);

система обліку публічної інформації (пошук за реквізитами нормативних документів, наказів, розпоряджень тощо);

реєстр неприбуткових установ та організацій.

НОВЕ! Відтепер за номером довідки про відсутність заборгованості можна  перевірити її чинність на сьогодні.

2. Інформацiї про граничнi термiни сплати податкiв, зборiв, обов’язкових платежiв та подання звiтностi (податковий календар).

3. Перегляду та друку бланкiв податкової звітності.

4. Можливості заповнити декларацiї про майновий стан i доходи для громадян.

5. Контактів та адрес центрiв обслуговування платників.

Приватна частина (особистий кабінет) використовується як механізм спілкування платника та контролюючого органу. Вхід до приватної частини здійснюється після обов’язкової  ідентифікації, тобто процедури розпізнавання особи, з використанням електронного цифрового підпису, наданого будь-яким акредитованим центром сертифікації ключів.

Після ідентифікації в приватній частині надається доступ до таких сервiсiв:

1. Подання податкової звітності в електронному вигляді до органiв ДФС, Пенсiйного фонду України та статистики (альтернатива ПЗ «Медок»).

2. Перегляд та друк ранiше поданої звітності.

3. Подання заяв:

платника ПДВ;

про внесення/зняття сiльськогосподарського товаровиробника до Реєстру отримувачiв бюджетної дотації;

про видачу довiдки про вiдсутнiсть заборгованостi з податкiв i зборiв.

4. НОВЕ! Подання реєстраційної заяви за формою №1-ОПП та заяви про взяття на облік за неосновним місцем обліку за формою №17-ОПП.

5. Подання запитів про:

отримання витягу з Реєстру платникiв ПДВ;

суму збільшення, на яку платник має право зареєструвати ПН/РК.

6. НОВЕ! Направлення повідомлення про об’єкти оподаткування (Форма №20-ОПП).

7. Інформацiя про стан розрахунків з бюджетом.

8. Реєстрація податкових накладних.

9. НОВЕ! Реалізовано можливість направлення на реєстрацію податкових накладних реєстром по кілька накладних (раніше реєстрація виконувалася «поштучно»).

10. Направлення заяви про приєднання до договору про визнання електронних документів.

11. Листування з контролюючим органом в електронному вигляді.

12. Перегляд облiкових даних платника (реєстрацiйнi дані, вiдомостi про керівників, присвоєння ознаки неприбутковостi, данi про реєстрацiю платником ПДВ, платником єдиного податку, платником ЄСВ, вiдомостi про об’єкти оподаткування, iнформацiя про неосновнi мiсця облiку, інформація про розрахункові рахунки платника податків у банківських установах).

13. Інформацiя з реєстрiв операцiй та транзакцiй в СЕА ПДВ.

14. Інформацiя з реєстрiв операцiй та транзакцiй в СЕА реалiзацiї пального.

15. НОВЕ! Отримання довідки про відсутність заборгованості в електронному вигляді.

 

Офіс великих платників податків ДФС України

«Гарячі лінії»

Дата: 6 вересня, Четвер
Час проведення: з 14:00 до 16:00