Новини

Контроль за видачею листків непрацездатності планують посилити

26.02.2018 / 11:00

Фонд соціального страхування (далі — Фонд) спільно з Мінсоцполітики України, Міністерством охорони здоров’я України працює над впровадженням електронного реєстру листків непрацездатності.

Передбачається, що замість існуючої системи видачі лікарняних листків на бланках суворої звітності буде впроваджено електронний реєстр. Він надаватиме доступ лікарям, роботодавцям, застрахованим особам та представникам Фонду доступ у межах повноважень до інформації про лікарняні листи.

Відповідно до проекту концепції нової системи лікар матиме можливість здійснити видачу електронного листка непрацездатності з будь-якого засобу інформатизації (комп’ютер, планшет, смартфон). Ідентифікація та доступ користувача до особистого кабінету в системі реєстру проходитимуть за аналогом роботи системи «Приват24».

За словами директора виконавчої дирекції Фонду Євгена Баженкова, відкриття листка непрацездатності проходитиме у режимі реального часу, а саме за фактом установлення лікарем тимчасової непрацездатності застрахованої особи.

«У реєстрі відображатимуться час видачі листка непрацездатності, заклад охорони здоров’я та вид захворювання. Далі лікар ставить свій електронний підпис, і лікарняний лист одразу фіксується в реєстрі. З цього моменту його може бачити і роботодавець, і відповідний спеціаліст Фонду», – зазначив Євген Баженков.

Усі дані автоматично перевірятимуться системою на відповідність реєстру страхувальників. І в разі невідповідності даних документ не буде зареєстровано в системі. Це унеможливить видачу листка непрацездатності неіснуючим працівникам неіснуючих підприємств, обіг фальсифікованих та підроблених листків, а також відкриття листка непрацездатності одночасно в декількох закладах охорони здоров’я.

Фонд соціального страхування України