Новини

Опломбування РРО: про що необхідно знати

26.02.2018 / 13:20

Відповідно до п. 7 розділу ІІ Порядку опломбування реєстраторів розрахункових операцій, затвердженого наказом Мінфіну України від 14.06.2016 р. № 547, після опломбування центр сервісного обслуговування (далі — ЦСО) видає (або додає) суб’єкту господарювання довідку про опломбування РРО за формою № 1-ЦСО (додаток 1 до Порядку) (далі — довідка про опломбування).

Довідка про опломбування складається у двох примірниках, один з яких надається суб’єкту господарювання, інший зберігається у ЦСО, що здійснив опломбування.

Копію кожної довідки про опломбування, виданої ЦСО, суб’єкт господарювання повинен подати до контролюючого органу за місцем реєстрації РРО.

Формою довідки про опломбування РРО передбачено заповнення, зокрема, граф «Причина розпломбування» та «Характер виявленої несправності РРО».

Таким чином, у разі ремонту РРО суб’єкт господарювання надає до контролюючих органів довідку про опломбування РРО, яка видається ЦСО із зазначенням в ній причини розпломбування.

Аналогічне роз’яснення викладено у повідомленні ГУ ДФС у Хмельницькій області.