Новини

Новий законопроект: застосування РРО при дистанційній торгівлі

06.04.2018 / 14:10

Мінфін презентує для публічного обговорення законопроект, який створить умови для дистанційної торгівлі та детінізації розрахунків у сфері торгівлі і послуг («Кешбеки»).

Зокрема, законопроектом передбачено:

запровадження механізму компенсації вартості покупки споживачам, які виявлять порушення при придбанні товарів чи послуг вартістю понад 50 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян та направлять відповідну скаргу до контролюючих органів. Тобто це мотивуватиме покупців контролювати дотримання вимог законодавства при здійсненні розрахункових операцій;

запровадження інформаційної системи в межах електронного кабінету, за допомогою якої покупець зможе перевірити автентичність розрахункового документа;

законодавче визначення систем зберігання, збору та обліку даних РРО та можливість використання електронних копій розрахункових документів і фіскальних звітних чеків, подання яких є обов’язковим згідно Закону, як джерела податкової інформації;

запровадження дворівневої системи перевірок поданих споживачами письмових звернень чи скарг засобами порталу перевірки розрахункових операцій. Зокрема, на першому рівні проводитиметься камеральна перевірка поданого звернення, на другому — у випадку непідтвердження продавцем факту продажу товарів чи послуг покупцю в ході камеральної перевірки чи неявки його для її проведення призначається фактична перевірка дотримання всіх вимог законодавства про застосування РРО, оприбуткування товарів та обліку їх руху, дотримання порядку ведення касових операцій;

підвищення відповідальності за порушення встановленого порядку проведення розрахункових операцій для впровадження джерела відшкодування споживачам частини штрафних санкцій, застосованих за їх зверненнями;

врегулювання питання проведення розрахункових операцій та видачі розрахункових документів покупцям при реалізації товарів дистанційним способом з доставкою засобами продавця та проведенням розрахунків поза місцезнаходженням господарської одиниці продавця, запровадження можливості направлення копій розрахункового документа на оплату товару покупцю на адресу його електронної пошти та/або на номер мобільного телефону за допомогою SMS-повідомлень та/або шляхом розміщення в особистому кабінеті на сайті продавця. При цьому не передбачається наявність РРО на кожного кур’єра продавця товарів, тобто не створюється додаткового навантаження на бізнес у вигляді вартості РРО;

запровадження строку для оприбуткування в касі продавця отриманих його кур’єрами готівкових коштів від покупців протягом 96 год з дати роздрукування розрахункового документа на передачу товару покупцю через власну службу доставки продавця.

Мінфін України

«Гарячі лінії»

Дата: 29 листопада, Четвер
Час проведення: з 14:00 до 16:00
Контактний номер: (044) 501-06-42