Новини

З 02.08.2018 року діятиме новий єдиний зразок заяви щодо ліцензії на право роздрібної торгівлі алкоголем та тютюном

25.06.2018 / 12:00

У зв’язку з запровадженням в експлуатацію з 02.08.2018 р. програмного забезпечення «Ліцензування виробництва та обігу (спирт, алкогольні напої, тютюнові вироби)» та відповідно до розпорядження ДФС України від 28.02.2018 р. № 18-р «Про ведення Реєстру виданих, тимчасово призупинених, анульованих ліцензій на право роздрібної торгівлі алкогольними напоями та тютюновими виробами», з 02.08.2018 р. вводиться єдиний зразок заяви, яка заповнюється суб’єктами господарювання залежно від дії, яку необхідно здійснити, а саме:

  • видача ліцензії;
  • внесення чергового платежу (щоквартальна сплата за ліцензію);
  • переоформлення ліцензії та внесення змін РРО;
  • видача дубліката ліцензії;
  • анулювання ліцензії.

Крім того, для оформлення нової ліцензії, видачі дубліката ліцензії, подовження терміну дії ліцензії до ДФС необхідно надавати платіжні документи (квитанція, платіжне доручення) по кожній заяві окремо (тютюнові вироби та алкогольні напої), а саме: окремий пакет документів подається на оформлення по кожному торговельному об’єкту.

Детальніше з рекомендаціями щодо заповнення таких заяв можна ознайомитися тут:

  • на видачу ліцензії, на отримання ліцензії суб’єктом господарювання у заяві встановленого зразка заповнюються обов’язкові поля у такій послідовності;
  • на внесення чергового платежу (щоквартальна сплата за ліцензію), при внесенні чергового платежу за ліцензії суб’єктом господарювання у заяві встановленого зразка заповнюються обов’язкові поля у такій послідовності;
  • на переоформлення ліцензії та внесення змін РРО, при переоформленні ліцензії та внесення змін РРО суб’єктом господарювання у заяві встановленого зразка заповнюються обов’язкові поля у такій послідовності;
  • на видачу дубліката ліцензії, при видачі дубліката ліцензії суб’єктом господарювання у заяві встановленого зразка заповнюються обов’язкові поля у такій послідовності;
  • на анулювання ліцензії, при анулюванні ліцензії суб’єктом господарювання у заяві встановленого зразка заповнюються обов’язкові поля у такій послідовності.

Звертаємо увагу, що платники податків повинні стати на облік до ОДПІ та їх відділень за місцем розташування торговельних об’єктів для відкриття інтегрованих карток як платників окремих податків з метою зарахування коштів, сплачених за ліцензії на право роздрібної торгівлі алкогольними напоями та тютюновими виробами та акцизного податку, до місцевого бюджету.

Із зразком заяв и щодо ліцензії на право роздрібної торгівлі алкогольними напоями та тютюновими виробами можна ознайомитися тут.

Аналогічне роз’яснення викладено у повідомленні ГУ ДФС у Харківській області

«Гарячі лінії»

Дата: 19 липня, Четвер
Час проведення: з 14:00 до 16:00