Новини

Вимоги до новітніх моделей РРО

25.07.2018 / 12:00
Вимоги до новітніх моделей РРО

ДФС України розпочато реалізацію пілотного проекту щодо застосування новітніх моделей для реєстрації розрахункових операцій (далі — РРО).

З 19.06.2018 р. набула чинності постанова Кабінету Міністрів України від 13.06.2018 р. № 472 (далі — Постанова № 472), якою затверджено Порядок реалізації експериментального проекту щодо реєстрації та експлуатації новітніх моделей програмних та/або програмно-технічних комплексів, призначених для реєстрації розрахункових операцій (далі — Порядок).

У Порядку зазначено, що до новітніх моделей комплексів застосовуються на період проведення експериментального проекту вимоги, затверджені постановами Кабінету Міністрів України від 18.02.2002 р. № 199 «Про затвердження вимог щодо реалізації фіскальних функцій реєстраторами розрахункових операцій для різних сфер застосування» і від 02.03.2016 р. № 149 «Про вимоги щодо реалізації фіскальних функцій реєстраторами розрахункових операцій для окремих сфер застосування», з урахуванням такого, що програмні комплекси мають забезпечувати, зокрема:

  • виконання розрахункової операції та передачі контрольно-звітної інформації до системи обліку даних у режимі реального часу;
  • друкування розрахункових та інших звітних документів;
  • збереження даних про опис товарів, фіскальної інформації, даних, на основі яких формуються розрахункові документи та звіти про розрахункові операції;
  • використання електронно-цифрового підпису з дотриманням вимог Закону України «Про електронний цифровий підпис» для здійснення технологічних операцій;
  • використання технології, розробленої Нацбанком України, або електронно-цифрового підпису з дотриманням вимог Закону України «Про електронний цифровий підпис» для захисту від підміни та модифікації таких реєстраторів.

Нагадуємо, що інноваційна система реєстрації та обліку РРО — e-Receipt, розроблена ДФС України, передбачає оnline реєстрацію пристроїв (персональні комп’ютери, планшети, смартфони) без подання до контролюючих органів будь-яких паперових документів та не потребує абонентської плати за користування нею.

При встановленні Е-Receipt може підтримуватися будь-яким пристроєм.

Ця система передбачає програмне забезпечення для платника (продавця), покупця та ДФС України, а також буде інтегрована з «Електронним кабінетом».

Всі кейси цієї системи безкоштовні для її користувачів та не потребують абонентської плати за користування.

Аналогічне роз’яснення викладено у повідомленні ГУ ДФС у Кіровоградській області.

«Гарячі лінії»

Дата: 14 грудня, Пʼятниця
Час проведення: з 14:00 до 16:00
Контактний номер: (044) 501-06-42