Новини

Коли необхідно змінювати Е-ключі

13.08.2018 / 17:00

У разі коли у платника, який веде електронний документообіг, змінився керівник, головний бухгалтер чи податкова адреса, потрібно отримати ключі електронного підпису на посадових осіб, які мають право підпису документів. При цьому необхідно переукласти з ГУ ДФС Договір про визнання електронних документів.

Нові ключі слід отримати до відправки наступної електронної звітності.

У разі коли суб’єкт господарювання не змінив електронні ключі цифрового підпису при зміні керівництва — штрафи не передбачені, однак виникають інші негативні наслідки:

відмова в прийнятті звітності;

відмова в реєстрації податкових накладних в ЄРПН.

 

Аналогічне роз’яснення викладено у повідомленні ГУ ДФС у Рівненській області.

«Гарячі лінії»

Дата: 20 вересня, Четвер
Час проведення: з 14:00 до 16:00