Новини

ЕЦП: що робити, якщо виникає помилка «Невірний пароль або ключ пошкоджено»

28.11.2018 / 16:00

Для усунення помилки необхідно перевірити:

  • який ключ кваліфікованого електронного підпису чи печатки використовується першим (правильна послідовність підписів для податкової звітності: бухгалтер — директор — електронна печатка);
  • правильність введення пароля, а саме: регістр введення пароля, мову клавіатури тощо (створений пароль може містити особливі символи);
  • чи набраний пароль відповідає ключу, якій використовується (наприклад, пароль до ключа бухгалтера використовується тільки з ключем бухгалтера);
  • чи змінювалось ім’я файлу особистого ключа (у разі зміни імені файлу особистий ключ буде пошкоджено, тому необхідно звернутися до представництва Акредитованого центру сертифікації ключів Інформаційно-довідкового департаменту ДФС (далі — АЦСК ІДД ДФС), в якому отримували кваліфікований сертифікат, подати заяву на зміну статусу кваліфікованого сертифіката та новий комплект реєстраційних документів).

У разі якщо жодна з рекомендацій не допомогла вирішити проблему, необхідно звернутися до представництва АЦСК ІДД ДФС, в якому були отримані кваліфіковані сертифікати, подати заяву на скасування кваліфікованого сертифіката, згенерувати новий особистий ключ та отримати відповідні йому кваліфіковані сертифікати.

За матеріалами ЗІР категорія 401.01

«Гарячі лінії»

Дата: 2 травня, Четвер
Час проведення: з 14:00 до 16:00
Контактний номер: (044) 501-06-42