Новини

Куди звернутись, якщо в Електронному кабінеті недостовірна інформація за податками

12.12.2018 / 12:30

У випадку коли платник податків вважає, що в меню «Стан розрахунків з бюджетом» приватної частини Електронного кабінету відображена недостовірна інформація за податками, зборами та єдиним внеском на загальнообов’язкове державне соціальне страхування (далі — ЄВ) (задвоєння оплати/нарахування, переплата/недоплата), платник може надіслати запит до органу ДФС за основним (неосновним) місцем обліку щодо звірки стану розрахунків у довільній формі. Такий запит подається через меню «Листування з ДФС» приватної частини Електронного кабінету з копією зображення відповідної інформації на екрані монітора, отриманою за допомогою клавіші Print Screen на комп’ютерній клавіатурі, та даними платника щодо такого стану з підтвердними документами (у разі їх наявності). Крім того, платник податків має право звернутися до органу ДФС за основним (неосновним) місцем обліку. 

ЗІР, категорія 140.03

«Гарячі лінії»

Дата: 24 січня, Четвер
Час проведення: з 14:00 до 16:00
Контактний номер: (044) 501-06-42