Новини

В Україні запровадять електронну акцизну марку і електронний аудит

13.12.2018 / 17:30

ДФС у найближчій перспективі планує запровадити автоматизовану систему контролю за обігом підакцизних товарів «Електронна акцизна марка». Як повідомив в. о. Голови ДФС Олександр Власов, електронна акцизна марка дасть змогу посилити контроль за підакцизним товаром, унеможливить його тіньовий обіг та створить справедливі конкурентні умови для всіх учасників ринку.

Також до 2020 р. у планах ДФС запустити в повному обсязі електронний аудит, що дасть можливість виявляти переважну частину ризиків ще до перевірки, значно прискорить та спростить процедури аналізу даних, суттєво зменшить витрати робочого часу на проведення перевірки як посадових осіб, так і платників податків.

«ДФС прагне впровадити всі необхідні електронні сервіси для зручності платників податків, захисту їх прав, а також забезпечити прозорість адміністрування податків і автоматизацію всіх процесів. Податкові органи зобов’язані підлаштовуватись під платника, а не навпаки. Тобто зручні, прості та зрозумілі електронні сервіси в результаті сприяють добровільності сплати податків та збільшенню доходів державного бюджету. Крім того, діджиталізація скорочуює витрати служб на адміністрування», — зазначив Олександр Власов.

Найпопулярнішим на сьогодні сервісом ДФС є Електронний кабінет. Він забезпечує цілодобову електронну взаємодію з платниками податків: від надання інформації з загальнодоступних реєстрів до автоматичного заповнення електронних документів, у тому числі податкової звітності, та отримання довідок про відсутність заборгованості. За 1 секунду в ДФС приймається та обробляється близько 50 електронних документів, а в день — від 1,5 млн до 2 млн.

До речі, за рік Україна увійшла у ТОП-10 країн, які використовують електронний кабінет платника. Послугами ДФС наразі скористались 9,5 млн платників з 80 країн світу.

Ще одним досягненням в. о. Голови ДФС визначив запровадження електронної системи відшкодування ПДВ та блокування ризикових операцій, завдяки чому надходження ПДВ зросли вдвічі.

Проінформував Олександр Власов і про запуск наприкінці вересня тестової версії системи E-ЧЕК (E-Receipt), функціонал якої передбачає можливість використання суб’єктами господарювання як пристроїв, що здійснюють реєстрацію розрахункових операцій, смартфонів, планшетів, персональних комп’ютерів. Наразі у тестуванні системи E-Receipt беруть участь 130 суб’єктів господарювання.

Повноцінне впровадження системи E-Receipt дасть можливість проаналізувати обсяги ввезених на митну територію України товарів та об’єми їх фактичної реалізації, тобто замкнути весь ланцюг контролю за проходженням товарів – від кордону до споживача.

«Гарячі лінії»

Дата: 24 жовтня, Четвер
Час проведення: з 14:00 до 16:00
Контактний номер: (044) 501-06-42