Новини

Впроваджено новий електронний сервіс для подання запиту на отримання витягу щодо стану розрахунків з бюджетами та цільовими фондами

06.02.2019 / 12:00

Для платників податку впроваджено новий електронний сервіс, який надає можливість платникам податків подати запит на отримання витягу щодо стану розрахунків з бюджетами та цільовими фондами за даними органів ДФС (далі — витяг) в електронному вигляді.

Подати запит на отримання витягу можна через приватну частину (особистий кабінет) Електронного кабінету з використанням електронного цифрового підпису будь-якого Акредитованого центру сертифікації ключів.

Для цього в приватній частині Електронного кабінету платнику податків  необхідно в меню «Заяви, запити для отримання інформації» обрати «Запит про отримання витягу щодо стану розрахунків з бюджетами та цільовими фондами за даними органів ДФС (J1300203)» (далі — Запит), підписати та надіслати.

Форма Запиту заповнюється автоматично відповідно до реєстраційних даних платника податків.

Звертаємо увагу на те, що підтвердженням подання до ДФС Запиту є отримання платником податків квитанції в електронному вигляді, в якій зазначено дату та номер реєстрації відповідного Запиту.

Витяг за результатами обробки Запиту можна переглянути у вкладці «Вхідні документи» меню «Вхідні/вихідні документи».

У разі виникнення запитань з приводу користування Електронним кабінетом платники податків мають змогу звернутися до ДФС за телефоном: 0 800 501 007.

«Гарячі лінії»

Дата: 14 березня, Четвер
Час проведення: з 14:00 до 16:00
Контактний номер: (044) 501-06-42