Новини

Не надійшла квитанція про реєстрацію ПН/РК: як діяти

03.06.2019 / 11:30
Не надійшла квитанція про реєстрацію ПН/РК: як діяти

Враховуючи всі складові реєстрації ПН та/або РК, з метою з’ясування обставин, за якими протягом операційного дня не надіслано квитанції про прийняття або неприйняття, або зупинення реєстрації ПН/РК, пропонуємо платнику ПДВ:

1) через Електронний кабінет шляхом перегляду у режимі реального часу переглянути дані ЄРПН щодо складених ним чи його контрагентами ПН та/або РК;

2) звернутись до Центру обслуговування платників за своїм місцезнаходженням чи з допомогою  гарячої лінії за телефоном 0-800-501-007(напрямок 0) з детальним описом ситуації;

3) якщо після надсилання ПН чи РК через дві години не надійшла квитанція, в Електронному кабінеті відсутні дані про реєстрацію та інспектор за телефоном підтвердив відсутність надходження документа, потрібно надіслати документ повторно на реєстрацію.

ГУ ДФС у Дніпропетровській області

 

 

«Гарячі лінії»

Дата: 24 жовтня, Четвер
Час проведення: з 14:00 до 16:00
Контактний номер: (044) 501-06-42