Новини

Порядок ведення ЄРПН планують оновити

23.07.2019 / 11:40

ДФС оприлюднено для обговорення проект постанови Кабміну «Про внесення змін до Порядку ведення Єдиного реєстру податкових накладних».

Документ розроблено з метою приведення постанови Кабміну від 29.12.2010 р. № 1246 «Про затвердження Порядку ведення Єдиного реєстру податкових накладних» у відповідність із Законом України від 05.10.2017 р. № 2155-VIII «Про електронні довірчі послуги».

Зокрема, проектом постанови передбачено заміну слів «електронний цифровий підпис» на слова «кваліфікований електронний підпис» та «Про електронний цифровий підпис» на «Про електронні довірчі послуги», а також абзац дев’ятий пункту 10 викладено у новій редакції. А саме зазначено, що для делегування права підпису податкової накладної та/або розрахунку коригування іншій посадовій особі платник податку отримує засоби кваліфікованого електронного підпису кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг для такої особи та подає органу ДФС за основним місцем обліку (або за неосновним місцем обліку — для платників податку, які змінили місцезнаходження та для яких сплата визначених законодавством податків і зборів після такої реєстрації здійснюється за місцем попередньої реєстрації до закінчення поточного бюджетного періоду) кваліфіковані сертифікати відкритих ключів зазначеної особи.