У постачальника на дату отримання від Товариства попередньої оплати однією сумою виникають податкові зобов'язання з постачання товарів/послуг та обов'язок скласти та зареєструвати в ЄРПН податкову накладну.
Складання двох або більше податкових накладних у випадку отримання попередньої оплати товарів/послуг однією сумою не відповідає нормам ПКУ та не дає можливості ідентифікувати операції. Такі податкові накладні не можуть бути підставою для формування податкового кредиту.
Водночас п. 201.4 ст. 201 ПКУ платники податку в разі здійснення постачання товарів/послуг, постачання яких має безперервний або ритмічний характер:
Для цілей п. 201.4 ст. 201 ПКУ ритмічним характером постачання вважається постачання товарів/послуг одному покупцю два та більше разів на місяць.
Основні вимоги щодо укладення та виконання договорів поставки визначаються ГКУ.
Порядок складання зведених податкових накладних у разі здійснення постачання товарів/послуг, постачання яких має безперервний або ритмічний характер визначено п. 19 Порядку заповнення податкової накладної, затвердженого наказом Мінфіну України від 31.12.2015 № 1307 (далі — Порядок).
Пунктом 19 Порядку визначено, що зведені податкові накладні не складаються на суму коштів, що надійшли на поточний рахунок як попередня оплата (аванс). У такому разі складається податкова накладна, як визначено п. 18 Порядку.
Отже, за ситуацією, описаною у зверненні, постачальник повинен скласти одну податкову накладну на всю суму отриманої попередньої оплати на дату такого отримання.