Новини

Рекламна продукція не може бути використана споживачем інакше, як джерело інформації, а отже, не є активом

25.11.2019 / 10:30

Верховний Суд виходить з того, що поширена у рекламній продукції інформація про особу та товар має на меті проінформувати споживачів та сформувати в них інтерес щодо таких особи та товару. Матеріальні носії реклами є винятково засобами поширення інформації про товар, який реалізує продавець. Тому рекламна продукція не може бути використана споживачем інакше, як джерело інформації, а отже, не є активом.

Враховуючи наведене, безоплатне розповсюдження рекламної друкованої продукції інформаційного характеру не є операціями з безоплатного надання товарів, про які йдеться у пп. «а» пп. 14.1.13, а відтак не є операціями з продажу (реалізації) товарів за пп. 14.1.202 ст. 14 ПКУ. Тому у позивача не було підстав визначати дохід та базу оподаткування ПДВ.

/постанова ВС від 15.10.2019 р. у справі № 826/16831/14/

«Гарячі лінії»

Дата: 12 грудня, Четвер
Час проведення: з 14:00 до 16:00
Контактний номер: (044) 501-06-42