Новини

COVID-19: як правильно оформити відсутність працівника на роботі на період карантину

26.03.2020 / 14:03

Останні події, пов’язані з введенням карантину, вплинули майже на всі підприємства та змінили звичайний робочий процес. За останній тиждень у роботодавців постало чимало запитань з цього приводу та одними із основних питань є, як оформити відсутність працівника на роботі на період карантину, як виконати всі вимоги чинного законодавства та не бути притягнутим до відповідальності. Розглянемо детальніше основні випадки, з якими може стикнутися роботодавець, нюанси в їх оформленні та в оподаткуванні.

Доступ до матеріалу обмежений і доступний тільки передплатникам після авторизації
Підпишіться на журнал і Ви отримаєте доступ до всіх публікацій друкованого видання

«Гарячі лінії»

Дата: 18 червня, Четвер
Час проведення: з 14:00 до 16:00
Контактний номер: (044) 501-06-42