Новини

Електронний кабінет: ДПС відповідає на запитання платників податків

04.05.2020 / 09:15

Державна податкова служба України підготувала актуальні відповіді на запитання платників щодо Електронного кабінету.

Запитання № 1: При спробі перевірити, чи зберегти документ J1313201 Скарга на рішення комісії ДПС про вiдмову у реєстрацiї податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрi податкових накладних виникає помилка XSD валідації:

Помилка валідації

Відповідь: Ця помилка виникає через те, що при створенні документа встановлено код органу ДПІ 99 УКРАЇНА 99 ДЕРЖАВНА ПОДАТКОВА СЛУЖБА

Важливо! При створенні скарги залишайте код ДПІ, який пропонує система.


Запитання № 2: Питання з приводу декларації – як додавати рядки у розділі «ВІДОМОСТІ ПРО ВЛАСНЕ НЕРУХОМЕ (РУХОМЕ) МАЙНО»?

Відповідь: Таблиці у деклараціях, що можуть містити довільну кількість рядків, при створенні нового документа містять лише один рядок. Додавання нового рядка до такої таблиці здійснюється натисненням правої кнопки миші при наведенні курсору на будь-яке поле в уже існуючому рядку такої таблиці. Повинна з’явитись панель інструментів редагування рядків таблиці такого вигляду:

Використовуйте праву кнопку мишки для додавання/видалення рядків

Запитання № 3: Що робити, якщо при підписі звіт не надсилається, натомість з’являється колонка такого змісту: «Порушено вимоги інструкції з підготовки і подання податкових документів. Можливо, припинено дію Договору про визнання електронної звітності».

Відповідь: Необхідно зайти в розділ «Введення звітності», обрати групу звітів F13, створити і надіслати форму F1392001 – «Заява про приєднання до договору про визнання електронних документів», дочекатись квитанції до заяви, що повинна надійти протягом одного робочого дня, і подавати звіти.

Важлово! Платники, що не мали до 01.01.2018 р. укладених з органами ДПС договорів про визнання електронної звітності, та платники, у яких після 01.01.2018 р. закінчився термін чинності сертифіката ключа керівника, у зв’язку з чим автоматично припинив діяти укладений раніше договір, для подання звітності в електронному вигляді чи з допомогою Електронного кабінету чи будь-якого іншого програмного забезпечення, повинні підписати та надіслати заяву про приєднання до договору про визнання електронних документів (форма J1392001 для юридичних осіб, та форма F1392001 для фізичних осіб, в розділі «Введення звітності» група звітів J/F13 – Заяви).


Запитання № 4: Після поновлення КЕП не можу зайти в приватну частину Електронного кабінету за допомогою ключів від АЦСК Приватбанк. Ключ зчитує, але при натисканні на кнопку «Увійти» пише, що у мене немає права підпису.

Відповідь: Ключі, видані АЦСК Приватбанку (файли типу jks), можуть містити в одному файлі два ключі – ключ посадової особи та ключ печатки. По замовчуванню часто першим обирається ключ печатки, яким неможливо здійснити вхід в приватну частину Електронного кабiнету. Щоб виправити ситуацію, при вході в приватну частину у вікні логіну в полі «Оберіть ключ з jks» спробуйте обрати другий, що міститься у списку, ключ.


Запитання № 5: В приватній частині Електронного кабiнету не можу підписати коригування мого контрагента. Я повинна підписати і відправити її на реєстрацію. Функція підписати не активна.

Відповідь: В меню «Отримані ПН/РК» доступні для перегляду та підпису всі отримані від контрагентів від’ємні коригування податкових накладних, надані Вашими контрагентами, незалежно від програмного забезпечення, яким вони були створені і надіслані до ДПС.


Запитання № 6: Яким символом у формі F3050211 заповнювати поля, які не стосуються звітування (рядки місяців до державної реєстрації ФОП): «тире», пропуском чи інакше?

Відповідь: Поля у рядках декларації, що не стосуються періоду звітування, заповнювати не потрібно, система при перевірці видасть попередження, після натискання кнопки «Редагувати» цей документ можна підписати і надіслати до ДПС (детальніше в розділі «Введення звітності» Електронного кабінету).