Новини

Запрошення на захід: чи можна вважати безоплатною послугою?

19.05.2020 / 09:45

Бізнес-реалії часто зумовлюють необхідність використовувати різноманітні маркетингові інструменти: як традиційну рекламу, так і розіграші, безоплатні роздачі продукції чи рекламних брошур, флаєрів тощо. Податкові органи останнім часом почали звертати особливу увагу на товари та послуги, що надаються безоплатно. При цьому висновки перевірок щодо податкових наслідків таких операцій інколи можуть не сподобатися платникам податків.

Доступ до матеріалу обмежений і доступний тільки передплатникам після авторизації
Підпишіться на журнал і Ви отримаєте доступ до всіх публікацій друкованого видання

«Гарячі лінії»

Дата: 18 червня, Четвер
Час проведення: з 14:00 до 16:00
Контактний номер: (044) 501-06-42