Новини

Податок на іноземну рекламу: хто буде сплачувати ПДВ?

20.07.2020 / 11:00
Податок на іноземну рекламу: хто буде сплачувати ПДВ?

Заступник Міністра цифрової трансформації Олександр Борняков та голова Комітету Верховної Ради України з питань фінансів Данило Гетманцев разом із представниками digital-бізнесу в Україні обговорили необхідність скасування застарілої норми Податкового кодексу – так званий «податок на іноземну рекламу», яку замовляють українські компанії за кордоном.

Про що йдеться? 

У 1997 році був запроваджений специфічний податок на рекламні послуги, який  вимагає від юридичних осіб на території України сплачувати до бюджету України 20 % від суми, яку вони витратили на оплату рекламних послуг, наданих нерезидентом. Тобто, замовивши рекламу в Facebook чи Twitter, компанії мають сплатити за послугу виконавцю там – і ще 20 % від суми – у нас. Аналогічно, якщо український експортер хоче прорекламувати свою продукцію на зарубіжному ринку (скажімо, на місцевому телебаченні чи засобах зовнішньої реклами), він змушений не лише оплатити такі послуги своєму підряднику-нерезиденту, а й сплатити до українського бюджету додаткові 20 % податку від вартості такої реклами 

Чому необхідно скасувати податок?

...

Доступ до матеріалу обмежений і доступний тільки передплатникам після авторизації
Підпишіться на журнал і Ви отримаєте доступ до всіх публікацій друкованого видання