Новини

Повернення працівників до роботи після карантину: як оформити?

30.07.2020 / 14:00

ГУ Держпраці у Хмельницькій області пояснило, що у разі запровадження роботодавцем дистанційної роботи під час карантину,  до виходу працівників на свої робочі місця в офісі потрібно підготуватись. Для цього треба:

1) визначитися з датою повернення працівників;

2) з’ясувати, чи всі працівники мають можливість працювати в офісі;

3) підготувати наказ (розпорядження) про припинення дистанційної роботи.

Необхідно видати наказ (розпорядження) про припинення дистанційної роботи та відновлення звичайного режиму роботи, в якому зазначити: причину зміни режиму роботи з дистанційного на звичайний, а саме – у зв’язку із закінченням карантину та скасуванням обмежувальних заходів, відновленням роботи транспорту; дату припинення дистанційної форми роботи; дату виходу працівника на робоче місце; перелік працівників, які повертаються до звичного режиму, та їхні посади; порядок ознайомлення працівників з наказом та зміною режиму роботи.

Доступ до матеріалу обмежений і доступний тільки передплатникам після авторизації
Підпишіться на журнал і Ви отримаєте доступ до всіх публікацій друкованого видання