Новини

Карантин «помаранчевої зони»: як поводитися українському бізнесу?

04.02.2021 / 11:40

ТПП України визнала, що після закінчення посиленого карантину 24 січня 2021 року, український бізнес почав відновлювати свою роботу для візиту споживачів.

Україна, відповідно до змін до постанови КМУ №1236 від 09.12.2020, продовжила карантинні заходи за рівнем «помаранчевої» зони, детальніше з якими можна ознайомитись на сайті Кабміну.

ТПП України розуміє усю серйозність епідеміологічної ситуації в нашій державі. Наша позиція є незмінною – український бізнес має працювати та дотримуватись протиепідемічних заходів.

Саме тому хочемо нагадати декілька рекомендація, які допоможуть спростити та оптимізувати бізнес-процеси під час коронакризи.

1. Оцінка ризиків бізнес-моделі компанії.

Потрібно створити систему запобігання зривів і відновлення процесів після потенційних загроз. Саме кризовий менеджмент грає важливу роль у позиціюванні компанії або фірми як стабільної бізнес-організації в сучасному світі.

2. Діджиталізація бізнес-моделі компанії.

Потрібно побудувати процеси внутрішніх комунікацій, використовуючи методи онлайн-роботи. Ми рекомендуємо формат «мультитаскінгу», тобто завдяки використанню Telegram, Signal, Zoom тощо бути в постійній комунікації з підлеглими.

3. Аналіз інтересів клієнтів.

Потрібно зрозуміти, що знання інтересів своєї аудиторії споживачів дає можливість більше популяризувати свій сервіс послуг. Потрібно постійно оновлювати статус та базу даних клієнтів. Саме так ви зможете посилити свої позиції на ринку.

4. Оптимізація клієнто-орієнтованого підходу.

Сервіси підписки дійсно відіграють важливу роль у налагодженні зв’язків зі споживачами. Швидке зростання попиту на початку карантину, а потім повернення до звичайного рівня підписок або замовлень наприкінці весни дало службам доставки більше клієнтів на подальший термін карантину.

Об’єднання різних підприємців зі сфер, що не конкурують, допомогло залучити велику кількість коштів. Відтак, завдяки тому, що ресторани, аптеки, супермаркети отримали можливість через службу доставки пакувати та відправляти товари, даний механізм збільшив прибуток компаній, в середньому у 5-7 разів.

5. Соціальна відповідальність бізнесу.

Турбота про суспільство та соціальна відповідальність є надважливими чинниками в сучасних реаліях. Згідно з дослідженнями, 77 % споживачів скоріше куплять продукти та послуги компанії , які впливають на соціально-економічні та екологічні проблеми. Чимало прикладів по створенню фондів є і в Україні на сьогодні. Найвідомішим стала програма «HelpDoctors», організована співзасновниками Monobank та Global Spirits.