Новини

Втрата фізособою реєстраційного номера: який алгоритм дій?

13.04.2021 / 17:00

Який алгоритм дій фізичної особи — громадянина України у разі втрати (зіпсуття) РНОКПП (у тому числі якщо паспорт громадянина України також втрачено)?

У разі втрати (зіпсуття) реєстраційного номера облікової картки платника податків фізичній особі необхідно:

  • отримати у територіальному органі Державної міграційної служби України в установленому порядку новий паспорт громадянина України замість втраченого або викраденого;
  • подати заяву про внесення змін до Державного реєстру фізичних осіб — платників податків за формою № 5ДР до:

податкового органу за місцем реєстрації фізичної особи;

будь-якого податкового органу, якщо фізична особа не має постійного місця проживання в Україні або тимчасово перебуває за межами населеного пункту проживання.

Для заповнення заяви за формою № 5ДР використовуються дані паспорта та інших документів, які підтверджують зміни таких даних.

Якщо в паспорті відсутня інформація про реєстрацію місця проживання/перебування особи або така інформація внесена до безконтактного електронного носія — необхідно пред’явити документ (довідку) про реєстрацію місця проживання/перебування.

Термін внесення змін до облікових даних платника податків та виготовлення реєстраційного номера облікової картки платника податків:

  • до трьох робочих днів — у разі звернення до податкового органу за місцем проживання;
  • до п’яти робочих днів — у разі звернення до будь-якого податкового органу.

Для отримання реєстраційного номера облікової картки платника податків необхідно пред’явити податковому органу, до якого подавалась заява за формою № 5ДР, паспорт з відміткою про місце реєстрації та, у разі необхідності, документ (довідку) про реєстрацію місця проживання/перебування.

Докладніше про це тут.