Новини

Оплата за товар здійснювалася через РРО з використанням банківської платіжної картки: чи має право суб’єкт господарювання повернути кошти за неотриманий товар готівкою?

11.05.2021 / 11:40

Чи має право суб’єкт господарювання повернути кошти готівкою за неотриманий товар (не надану послугу), якщо оплата проводилася через РРО з використанням банківської платіжної картки (POST-терміналу)?

Ні, не має права. Якщо оплата проводилася через РРО з використанням банківської платіжної картки (POST-терміналу), то повернення коштів за неотриманий товар (не надану послугу) здійснюється на розрахунковий рахунок покупця, відкритий у банку.

При цьому суб’єкт господарювання зобов’язаний надати особі, яка повертає товар (відмовляється від послуги), розрахунковий документ встановленої форми та змісту (видатковий чек).

Докладніше про це тут.