Новини

Безкоштовні консультації для підприємців: портал Дія.Бізнес відкриває доступ до міжнародних експертів

05.07.2021 / 14:30

Міністерство цифрової трансформації спільно з Офісом з розвитку підприємництва та експорту за підтримки Програми USAID «Конкурентоспроможна економіка Україні» запустили на порталі Дія.Бізнес ініціативу безкоштовних консультацій для підприємців від понад 300 000 провідних міжнародних бізнес-експертів з різних країн світу, індустрій, типів діяльності та бізнес-ніш через глобальний маркетплейс OnFrontiers

Кожен український підприємець може зареєструватися на безкоштовні консультації, заповнивши заявку англійською мовою: https://business.diia.gov.ua/cases/iniciativi/onfrontiers 

Що таке OnFrontiers? 

Платформа OnFrontiers дозволяє швидко зв’язуватися з експертами з різних куточків світу, різних індустрій та бізнес-ніш з усього світу завдяки вебконсультаціям. Клієнтами платформи OnFrontiers є провідні компанії зі списку Fortune 500, а також визнані світові бренди: Bose, Deloitte, OPIC, Rockefeller Foundation, DHL, The World Bank та інші. 

Експерти на платформі OnFrontiers — це експерти світового класу, які мають практичний досвід, що може допомогти успішно розвивати бізнес або розробити стратегію щодо виходу та розвитку на бажаних цільових ринках.

Які теми безкоштовних консультацій вже доступні для українських підприємців? 

  • започаткування ділової діяльності в США, ЄС та інших країнах
  • дослідження ринків та підготовка маркетингової стратегії
  • права інтелектуальної власності (ІВ)
  • електронна комерція
  • цифрова трансформація бізнесу МСП
  • інновації
  • штучний інтелект (ШІ)
  • великі дані (big data)
  • доповнена реальність (AR) та віртуальна реальність (VR)
  • краудфандинг
  • стале виробництво
  • та багато інших видів консультацій, які проводять міжнародні експерти залежно від запиту підприємців, оскільки на платформі OnFrontiers працює більше 300 000 консультантів з різних сфер та напрямів експертизи.

Завдяки консультаціям підприємці зможуть отримати такі можливості, наприклад, сформувати стратегію виходу на ринок у будь-якій точці світу, у тому числі методи виявлення нових клієнтів або постачальників на цільових ринках;

  • дізнатися вимоги до виробництва або постачання продукції (тобто питання сертифікації або специфікації), що застосовуються міжнародними покупцями або відомими світовими брендами;
  • зрозуміти ціноутворення або стратегію брендингу, застосовні до різних інструментів та платформ електронної комерції;
  • зрозуміти тенденції в змінах споживчих вимог та очікувань щодо продукції чи послуг;
  • отримати відгуки від досвідчених інвесторів, експертів та/або керівників підприємств щодо бізнес-моделі, продуктів, рішень чи послуг;
  • та багато інших можливостей залежно від запиту підприємства.

Під час презентації ініціативи заступник Міністра цифрової трансформації з питань євроінтеграції Валерія Іонан висловила сподівання, що консультації стануть не тільки твердою опорою для підприємців, що вже вийшли на ринок та масштабуються, але й надихатимуть майбутніх підприємців починати бізнес, адже тепер вони не залишаться сам на сам з проблемами та викликами.

Директорка Офісу з розвитку підприємництва та експорту Тетяна Міськова: «Минулого року ми робили дослідження Business Index, згідно з яким 80% малого та середнього бізнесу постраждали від пандемії та близько 20% зазнали втрат. Більшість компаній почала адаптуватися до змін і трансформувати свою діяльність. Щоб зрозуміти, як це краще робити, варто скористатися міжнародним досвідом і консультаціями через OnFrontiers». 

Директор Програми USAID «Конкурентоспроможна економіка України» Девід Андерсон наголосив: «Програма USAID «Конкурентоспроможна економіка України» близько трьох років створює можливості для українських стартапів та підприємців, щоб конкурувати на міжнародних ринках. Українські підприємці показали, що мають хист до створення інноваційних продуктів. Але щоб розширити продаж своїх товарів на міжнародні ринки, їм потрібно розуміти ділові культури та бізнес-моделі інших країн. Саме тут допомагає OnFrontiers. Завдяки консультаціям міжнародних експертів українськи стартапи та МСП зможуть вийти на нові ринки швидше та успішніше». 

Співзасновник і генеральний директор OnFrontiers Брайан Кауетт звернувся із відеозверненням, в якому заявив: «Успішний бізнес розуміє силу мереж знань. Наша мета — допомогти побудувати ці мережі швидше, щоб прискорити їх зростання. OnFrontiers пропонує інтернет-платформу, яку підприємства використовують для розв’язання своїх найважливіших комерційних питань — тих, на які нелегко знайти відповідь у Google або в інших джерелах знань. Мета нашої платформи (незалежно від питання) — знайти потрібного експерта, з яким можна поговорити за 48 годин або менше».