Новини

Доказовість маркетингових послуг: за яких умов можна розраховувати на витрати та податковий кредит?

30.09.2021 / 11:30
Доказовість маркетингових послуг: за яких умов можна розраховувати на витрати та податковий кредит?

Олег НІКІТІН, адвокат, керівник судової практики ID Legal Group 


Маркетинг як дієвий механізм розвитку бізнесу досить давно використовується у повсякденній діяльності багатьох підприємств. Суб’єкти господарювання використовують послуги з маркетингу для покращення результативності та збільшення прибутковості своєї діяльності, а іноді розглядають їх як певний засіб «легалізації» витрат в бухгалтерському обліку, який у тому числі здійснюється з метою формування податкового кредиту. 

Для податкових органів таке використання підприємствами маркетингових послуг абсолютно не становить таємницю, а тому здебільшого під час проведення перевірки податкові органи активізують всі зусилля на виключення маркетингових витрат зі складу витрат господарської діяльності підприємства аргументуючи відсутністю належного документального підтвердження. 

Судова практика щодо документального підтвердження господарських операцій з маркетингових послуг є достатньо принциповою у питаннях доказовості підтвердження надання таких послуг.

Доступ до матеріалу обмежений і доступний тільки передплатникам після авторизації
Підпишіться на журнал і Ви отримаєте доступ до всіх публікацій друкованого видання