Статті

Нове життя фіксованого зв’язку

31.03.2017 / 18:42

На тлі стрімкого розвитку мобільного зв’язку майбутнє фіксованого здається малоперспективним. Кількість абонентів традиційної телефонії з року в рік знижується на 7 % в усьому світі. Якщо взяти український ринок, то абонентів мобільного зв’язку майже у дев’ять разів більше, ніж у фіксованих операторів — 60 млн проти 7 млн відповідно. За таких умов компанії змушені шукати нові шляхи та можливості для підвищення прибутковості, інакше їх бізнес зазнає фіаско.

У 2016 р. оператори фіксованого зв’язку суттєво змістили акценти з традиційної голосової телефонії на надання високошвидкісного інтернет-доступу, пакетних послуг, розширення географії покриття та «хмарні АТС».

Найбільш перспективним напрямом розвитку бізнесу для фіксованих операторів залишається Інтернет. Кількість користувачів мережею постійно зростає, і, за прогнозами, ця тенденція зберігатиметься переважно завдяки розширенню географії покриття до віддалених населених пунктів.

Сучасні потреби і, відповідно, запити клієнтів такі: їм необхідний високошвидкісний доступ до мережі. Саме тому оператори стаціонарного зв’язку активно працюють над збільшенням швидкості інтернет-доступу. З цієї причини надаються різні сервіси як індивідуальному клієнтові, так і корпоративному сегменту, що спрощує ведення бізнесу. Завдяки новим сервісам бізнес-сегмент може не перейматися проблемою підтримкми своїх корпоративних інформаційних телекомунікаційних систем. Цю функцію на себе взяли оператори інформаційно-телекомунікаційного ринку.

Надання послуг широкосмугового доступу включає, зокрема, й інтерактивне телебачення для індивідуальних споживачів. Попит на нього торік зріс майже вдвічі. Фахівці прогнозують збільшення аудиторії в цій ніші й надалі.

Вдалим рішенням операторів є створення нових пакетних послуг на додаток до вже існуючих. Клієнти отримали можливість обрати для себе максимально зручну та вигідну комбінацію, яка включає Інтернет, телефонію та телебачення.

Щодо бізнес-сегменту, то в 2016 р. для нього впроваджено низку нових проектів. Деякі з них стрімко збільшують коло користувачів, зокрема сучасна послуга «хмарна АТС». Це віртуальна АТС, яка дає змогу корпоративному клієнтові не закуповувати обладнання для забезпечення зв’язком підприємства, а користуватися «хмарними» рішеннями від оператора. Значних успіхів у цьому напрямі досяг найбільший оператор фіксованого зв’язку в Україні — «Укртелеком». Торік він надав клієнтам нову послугу — «хмарні» сервіси в ЄС, зокрема в одному із найсучасніших світових дата-центрів, розташованому в Ризі.

Окрім цього, ринок телекомунікаційних послуг вирізняється розвитком ОТТ-рішень і активним просуванням SIP-сервісів, включаючи IP-телефонію, відео- та аудіоконференції, передачу миттєвих повідомлень на фіксований телефонний номер за допомогою спеціального мобільного додатка. Такі нововведення виявилися особливо важливими та затребуваними для малого та середнього бізнесу.

Позитивні тенденції та вдалі починання оператори фіксованого зв’язку планують продовжувати й надалі. Саме тому 2017 р. пройде під знаком удосконалення. Модернізація мереж, просування нових технологічних послуг і покращення якості вже існуючих — ось чого слід чекати від галузі в найближчому майбутньому.

Замовте доставку онлайн, заповнивши форму, або за телефоном (044) 223-24-06

«Гарячі лінії»

Дата: 19 липня, Четвер
Час проведення: з 14:00 до 16:00