Юридична практика

Розгляд скарги

30.07.2018 / 16:56

Розгляд скарги платника податків є важливим етапом адміністративного оскарження, який здійснюється уповноваженими службовими особами органу ДФС та полягає в:

  • аналізі поданої скарги на предмет її відповідності встановленим вимогам щодо її оформлення;
  • розгляді викладених у скарзі обставин та фактів, наданні правової оцінки оскаржуваному рішенню на предмет законності (правомірності);
  • проведенні розгляду скарги у відкритому або закритому засіданнях;
  • прийнятті керівником органу ДФС рішення про результати розгляду скарги.
Доступ до матеріалу обмежений і доступний тільки передплатникам після авторизації
Підпишіться на журнал і Ви отримаєте доступ до всіх публікацій друкованого видання