РРО. Готівка

Вихід з ладу РРО

17.09.2018 / 11:23

У процесі здійснення господарської діяльності з проблемою раптового виходу з ладу РРО під час здійснення розрахунків зі споживачами може стикнутися будь-який підприємець. Тому, аби не допустити застосування фінансових санкцій і не бути притягнутим до відповідальності, кожному суб’єкту господарювання потрібно знати, як діяти у разі виходу з ладу РРО, коли потрібно звертатися до ЦСО щодо технічного обслуговування та ремонту реєстратора, а також як проводити розрахунки у разі відключення електроенергії або в період ремонту РРО.

Загальні аспекти

РРО — це пристрій або програмно-технічний комплекс, в якому реалізовано фіскальні функції і який призначений для реєстрації розрахункових операцій при продажу товарів (наданні послуг), операцій з купівлі-продажу іноземної валюти та/або реєстрації кількості проданих товарів (наданих послуг), операцій з приймання готівки для подальшого переказу.

Правові засади застосування РРО у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг визначено Законом про РРО, дія якого поширюється на всіх суб’єктів господарювання, їх господарські одиниці та представників (уповноважених осіб) суб’єктів господарювання, які здійснюють розрахункові операції у готівковій та/або безготівковій формі. При цьому встановлення норм щодо незастосування РРО в інших законах крім Податкового кодексу не допускається.

Доступ до матеріалу обмежений і доступний тільки передплатникам після авторизації
Підпишіться на журнал і Ви отримаєте доступ до всіх публікацій друкованого видання

«Гарячі лінії»

Дата: 6 червня, Четвер
Час проведення: з 14:00 до 16:00
Контактний номер: (044) 501-06-42