Інтерв’ю

Товари найкращої якості в різних цінових сегментах

12.09.2016 / 12:05

Використовувати наявні таланти і технології для виробництва досконалих продуктів і послуг, які здатні змінити світ на краще,  — такої філософії дотримуються в компанії Samsung Electronics. Вже 20 років представництво цього світового лідера в галузі виробництва телекомунікаційного та цифрового медіа-обладнання, а також у сфері цифрових технологій працює на українському ринку. Як витримувати конкуренцію через пошук сучасних рішень, ми поцікавилися у президента компанії «Samsung Electronics Україна Компані» Джей Сул Ю.

Два роки тому ви очолили український офіс компанії Samsung. Як оцінюєте український ринок електроніки з точки зору потенціалу?

Працюючи два роки в Україні, я на власному досвіді переконався, що потенціал країни, безумовно, високий. За інших обставин компанія Samsung не відзначала б цього року 20-річчя початку свого бізнесу в Україні. Я впевнений, що українці докладають неймовірних зусиль для покращення ситуації і вже в найближчому майбутньому не лише економіка, а й інші сфери життя стабілізуються.

Відомо, що Samsung був першим в Україні, хто перейшов на поставки своєї продукції «по-білому». З якими труднощами чи, можливо, приємними несподіванками при цьому ви стикнулися?

За нашою інформацією, компанія Samsung і досі залишається однією з небагатьох на ринку електроніки, яка працює «по-білому».

Труднощі ведення бізнесу в Україні полягають у нерівних умовах для учасників, наявності мінімізаторів, які не сплачують податки в повному обсязі, не адаптують товари до вимог українського законодавства, не дотримуються відповідності діючим технічним регламентам. Це дійсно заважає нашій компанії нарощувати обсяги продажів в Україні.

Зазначу, що одним із найбільших плюсів імпорту техніки «по-білому» є можливість відкрито говорити про це українцям і тим самим позитивно диференціюватися на ринку. 

Як складаються відносини з фіскальними органами в Україні, адже великий відсоток вашого ринку податки не сплачує або сплачує не в повному обсязі?

Загалом наші відносини ми оцінюємо як партнерські. Щодо моментів, які потребують покращення, — можливість отримувати дійсно обґрунтовані податкові консультації замість формальних відповідей.

Часто для вирішення того чи іншого питання доводиться спілкуватися з податківцями й митниками безпосередньо чи взаємодія відбувається здебільшого он-лайн?

Фінансовий департамент компанії намагається все спілкування здійснювати телефоном і по максимуму використовувати онлайн-сервіси. Його працівники з нетерпінням чекають початку роботи електронного кабінету платника податків в повноцінному режимі.

У 2015 р. ви відкрили освітній центр для працівників і партнерів компанії. Поділіться, будь ласка, першими підсумками його роботи і планами на майбутнє.

Справді, у червні 2015 р. компанія відкрила двері Самсунг-Академії, яка призначена для проведення тренінгів з підвищення кваліфікації партнерів та співробітників, задіяних у продажах техніки Samsung.

Першочергова мета команди Самсунг-Академії — зробити навчання для учасників максимально цікавим, корисним та комфортним. Для цього створено інфраструктуру — чотири навчальні зали місткістю від 30 до 80 осіб, обладнані новітньою технікою та системою Samsung Smart School із 180 планшетів. Зараз навчання проводять тренери з числа співробітників компанії Samsung та представники фахових коучингових компаній. У планах — залучення викладачів з українських університетів.

З часу відкриття Самсунг-Академії у її різноманітних тренінгах взяли участь близько 16 тисяч відвідувачів.
Також минулого року було впроваджено сервіс Samsung Pay. Коли зможете його запустити в Україні і що для цього потрібно (які процедури пройти, які формальності владнати тощо)?

Запустити сервіс мобільних платежів Samsung Pay в Україні ми плануємо в 2017 р. Для цього необхідно узгодити технічні аспекти та здійснити процес інтеграції платформи з комерційними банками, що наразі й відбувається.

На якому сегменті розвитку компанія збирається зосередитися в майбутньому — побутової техніки, електроніки, смартфонів? Яких новинок чекати на українському ринку найближчим часом?

Вже наприкінці вересня українському ринку буде представлений Galaxy Note7 — фаблет, оснащений технологією розпізнавання райдужної оболонки ока для збільшення безпеки даних та іншими інноваційними функціями. Основна увага зараз зосереджена на ринку смартфонів, оскільки наразі це один з небагатьох зростаючих сегментів. У побутовій техніці та електроніці також варто очікувати новинок, якими Samsung постійно радує українських споживачів.

ДОСЬЄ

Samsung Electronics Ukraine Company — представництво Samsung Electronics в Україні, відкрите в серпні 1996 р. З невеликої експортної фірми, створеної в корейському мiстi Тегу, Samsung перетворилася на одну з найбільших компаній світу, яка спеціалізується на виробництві електроніки. Сьогодні інноваційні та якісні продукти Samsung визнані в усьому світі.
Джей Сул Ю був призначений головою представництва Samsung Electronics в Україні у вересні 2014 р. До цього, з червня 2011 р., він обіймав посаду віце-президента компанії Samsung Electronics Росія. З 2006 по 2010 рр. був операційним директором в Samsung Electronics Malaysia. Загалом присвятив роботі в компанії Samsung Electronics більше 27 років.

Замовте доставку онлайн, заповнивши форму, або за телефоном (044) 223-24-06